Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne tenkt meg denne telefonen, da den har mye bra, uten at den blir for stor og upraktisk ha med seg.

 

Men en ting jeg er lei på telefoner (og andre produkter) er bruken av blank svart plast (pianolakk lignende). Det ser bare ikke ut etter svært lett bruk og noe jeg synes er tåpelig å bruke på et produkt som man har med overalt. N8 har etter hva jeg har prøvd å se på bilder rundt om svart plast som ser blank ut i endene og i opphøyningen av kamera. Noen som har sett dette selv og kan si noe om dette er holdbart?

Lenke til kommentar

Mulig selve opphøyningen rundt kameraet er plastikk, men selve chassiset er helstøpt, anodisert aluminium

 

Jeg er klar over at det er aluminium, men det er vel ikke aluminium det svarte som er i enden ved påknappen og undersiden ved ladehullet?

 

 

Etter hva det står i denne testen

så er alt av aluminum. Så blir jo spennende å se.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

nå står det 16.september på mpx sin side. De har bestilt flere mobber, men mindre antall av silver white fargen. Ingen bekrefta dato enda

 

Skal nok se at det nærmer seg raskt oktober før telefonen er på lager.

'

 

Du har nok rett. Regner med alle fargene kjem samtidig. Teit at noen må vente på grunn av en farge. Syns silver white er fetest. Den grønne er en fin nr.2:)

 

Eller ka syns dere...

Lenke til kommentar

Silver white er fin da.. men av gammel vane velger jeg sort, den fargen som holder seg best synes jeg, og slitasje vises minst på. Bruker telefonen en del på jobb, så greitt at skitne hender ikke vises så godt på telefonen.

 

 

Litt lei svart, personlig. Litt av greie med nokia n8 er jo muligheten til å velge mellom mangen forskjellige farger. Syns alle detaljene bare forsvant vekk med den dark grey fargen. Er faktisk en rimelig fet design på mobben. (For å være nokia that is:))

 

Tror man blir fort lei en fargerik n8. "But but",ka vet eg, som solberg ville ha sagt:)

Lenke til kommentar

Silver white er fin da.. men av gammel vane velger jeg sort, den fargen som holder seg best synes jeg, og slitasje vises minst på. Bruker telefonen en del på jobb, så greitt at skitne hender ikke vises så godt på telefonen.

 

 

Litt lei svart, personlig. Litt av greie med nokia n8 er jo muligheten til å velge mellom mangen forskjellige farger. Syns alle detaljene bare forsvant vekk med den dark grey fargen. Er faktisk en rimelig fet design på mobben. (For å være nokia that is:))

 

Tror man blir fort lei en fargerik n8. "But but",ka vet eg, som solberg ville ha sagt:)

 

Om N8 viser seg å være i aluminium i sidene og skal jeg skeie ut med grønn. Alle telefonen mine har vel vært svarte eller grå/sølv. Påtide med litt forandring :)

Lenke til kommentar

Silver white er fin da.. men av gammel vane velger jeg sort, den fargen som holder seg best synes jeg, og slitasje vises minst på. Bruker telefonen en del på jobb, så greitt at skitne hender ikke vises så godt på telefonen.

 

 

Litt lei svart, personlig. Litt av greie med nokia n8 er jo muligheten til å velge mellom mangen forskjellige farger. Syns alle detaljene bare forsvant vekk med den dark grey fargen. Er faktisk en rimelig fet design på mobben. (For å være nokia that is:))

 

Tror man blir fort lei en fargerik n8. "But but",ka vet eg, som solberg ville ha sagt:)

 

Om N8 viser seg å være i aluminium i sidene og skal jeg skeie ut med grønn. Alle telefonen mine har vel vært svarte eller grå/sølv. Påtide med litt forandring :)

 

Liker innstillingen din LOGOMAN:)

Må si den frister sterkt

Lenke til kommentar

The use of anodised aluminium as the primary external material on the N8 is very effective (previously used with great success in the E52 and E55). Not only does it let Nokia release the device in a range of colours (a coloured dye is mixed in during the oxidisation process), but it should also be more robust and scratch resistant than the plastics used in earlier Nseries devices. At the top and bottom of the device there are small pieces of plastic; presumably this will help with aerial placement and optimisation for aerials for the five-band 3G radio, quad-band GSM radio, GPS receiver, FM transceiver, WiFi radio and Bluetooth radio. The top of the device is also the location for the power button, HDMI-out port and power button.

 

hentet herfra: http://www.allaboutsymbian.com/news/item/11542_Nokia_N8-hardware_first_look.php

 

Det er plast det svarte i endene. Greit nok, men så er det store spørsmålet, er det kvalitetsplast?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...