Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Play.com ikke forventer telefonen før 8. oktober..

Ser det spekuleres litt rundt om på forum at de rett og slett sliter med denne telefonen..

Så vet rett og slett ikke hvor lenge man skal gidde å vente på telefonen

 

 

alt tyder på at mobben kommer i midten av september. nokia har blandt annet garantert india at den kommer i midten av september. Det betyr at vi i norden ikke får den noe senere ihvertfall:)

Lenke til kommentar

Ja får håpe det.

Var innom telehuset idag, og der hadde de en ubekreftet dato på 30.9.10

Så tydeligvis ingen som er sikre ennå.

 

Så ender vel opp med å vente til midten av september, håper bare telefonen kommer da, for pr. dags dato er det ingen telefoner som er like komplett som N8 ser ut til å være.

Greitt nok at Symbian henger litt etter på menystrukturen kontra Iphone og Android OS, men har man først lært seg symbian og menyene og hvordan man kan tilpasse de så ser jeg ikke store problemet.

Lenke til kommentar

Spennende.. første Nokia telefon uten mulighet til å bytte batteri selv.. slikt er jeg egentlig bare skeptisk til.. så blir spennende å se..

 

Nå står nå forøvrig netshop også med 30.09.10 som dato.

Samme står det jo i omtalen, at telefonen er ventet i slutten av september

 

Men har iallefall bestillt telefonen fra MPX.no de som har mest lovende dato.. :) Selv om jeg tviler på den kommer før i slutten av September.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Spennende.. første Nokia telefon uten mulighet til å bytte batteri selv.. slikt er jeg egentlig bare skeptisk til.. så blir spennende å se..

 

Nå står nå forøvrig netshop også med 30.09.10 som dato.

Samme står det jo i omtalen, at telefonen er ventet i slutten av september

 

Men har iallefall bestillt telefonen fra MPX.no de som har mest lovende dato.. :) Selv om jeg tviler på den kommer før i slutten av September.

 

 

Yap. Bestilte min på mpx i mai måned. Står 13.09 som ubekrefta dato der disse dager. Ser veldig mangen andre butikker bruker samme dato. Så det lover jo egentlig bra. Men magefølelse min sier helt i slutten av september en gang. Hm. Vi klarer å vente 1 måned til. Mpx er uansett meget solid på leveringstider. Når datoen blir grønn, istedenfor gul, da er den like rundt hjørnet. Everytime:)

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

er det noe eg ikke forstår med den mobben. Må det være prisen. Hvorfor tar de ikke mer for den? Med tanke på speclista burde de ta mer peng for den. Men det er vel kanskje akkurat det. Korfor kjøpe en dyrere mobb, når du får en bedre mobb til en billigere peng. Ka mener dere..

 

Jeg mener at vi skal holde kjeft om dette og bare kjøpe den når den kommer :) prisen er fin den, men hvis den stiger til over 4000 så er jeg litt out of the game foreløpig. Noen som tror den stiger da?

Lenke til kommentar

er det noe eg ikke forstår med den mobben. Må det være prisen. Hvorfor tar de ikke mer for den? Med tanke på speclista burde de ta mer peng for den. Men det er vel kanskje akkurat det. Korfor kjøpe en dyrere mobb, når du får en bedre mobb til en billigere peng. Ka mener dere..

 

Jeg mener at vi skal holde kjeft om dette og bare kjøpe den når den kommer :) prisen er fin den, men hvis den stiger til over 4000 så er jeg litt out of the game foreløpig. Noen som tror den stiger da?

 

 

Den har jo steget i pris noen ganger. Internasjonalt ihvertfall. Syns 4 boller er en lav pris. Men vil ikke betale 1 krone ekstra selvsagt:)

Lenke til kommentar

er det noe eg ikke forstår med den mobben. Må det være prisen. Hvorfor tar de ikke mer for den? Med tanke på speclista burde de ta mer peng for den. Men det er vel kanskje akkurat det. Korfor kjøpe en dyrere mobb, når du får en bedre mobb til en billigere peng. Ka mener dere..

 

Nå har jo mobiler en tendens til å falle i pris en stund etter den kommer i butikken.

Men flere jeg har snakket med i mobilbutikker har vært overrasket over at N8 skal bli såpass billig som den faktisk ser ut til å bli.

Men syns det nå er nok å betale nesten 4000 for en mobiltelefon igrunn. Jeg har nå bestillt den og fådd ordrebekreftelse, så min pris blir nå iallefall 3895 som MPX.no tar.. uansett hva som skjer med prisen den dagen telefonen kommer ut i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...