Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Har til nå hørt mye klaging på Symbian^3. Hva er så ufattelig gammeldags/dårlig med det egentlig? Jeg har ikke eid noen som helst smarttelefoner, så be gentle :p

 

Nå har forresten elkjøp fått telefonen inn på nettsidene sine, til en helt OK pris faktisk; 3699,-

 

De skriver forresten at den har "TFT wide" på skjerm. Regner med dette er en glipp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har til nå hørt mye klaging på Symbian^3. Hva er så ufattelig gammeldags/dårlig med det egentlig? Jeg har ikke eid noen som helst smarttelefoner, så be gentle :p

 

Nå har forresten elkjøp fått telefonen inn på nettsidene sine, til en helt OK pris faktisk; 3699,-

 

De skriver forresten at den har "TFT wide" på skjerm. Regner med dette er en glipp?

 

 

En glipp ja:)

Lenke til kommentar

Bortsett fra at den har hardwaren som N97 burde hatt er det jo helt likt, absolutt ingen utvikling i det hele tatt på grafikk og software. Denne telefonen hopper jeg glatt over...

Dette er ingen software mobil akkurat. Da kjøper du heller iphone eller android. Hdmi og kameraet er nok grunn til å kjøpe mobben, slik eg ser det. Men men. Vi er ute etter så forskjellig ting.

Lenke til kommentar

Som vist på bildet så kommer N8 i 5 farger ,men i Norge så er det bare mulig å kjøpe/forhåndsbestille i sølv,mørk grå og grønn

i_696515.250x222.jpghva med blå som jeg gjerne kunne tenkt :dribble: meg og orange??

blir det slik som med se k500i der den blå ble nesten som en hellig gral :) eller vil de komme senere eller kommer de til andre land, kontinent med litt andre specs??

Endret av Panzerhansa
Lenke til kommentar

Ser frem til denne telefonen kommer på markedet :)

Tar jo en evighet. Begynner å bli lei av å vente.

 

Ja, det tar sin tid.. tålmodighet er en dyd som dem sier.

Eller den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ? Får vi håpe iallefall.. Har iallefall stor tro på Symbian v^3.

 

Tror det blir en svart på meg, har for meg at det er en mer slitesterk farge så :)

Lenke til kommentar

Jeg får angst av å vente!!! Er Ludo Rød et greit abonement? Jeg spør ikke egentlig om prisen men om Ludo generelt. Er det en grei gjeng uten tull å tøys? Jeg må skifte til Telenor sitt nett og da ser det ut til at de er tingen...

 

Tror det blir svart på meg også, men hadde vært greit å sett de i skikkelig lys, ikke sånne studio/render-bilder

Lenke til kommentar

Jeg får angst av å vente!!! Er Ludo Rød et greit abonement? Jeg spør ikke egentlig om prisen men om Ludo generelt. Er det en grei gjeng uten tull å tøys? Jeg må skifte til Telenor sitt nett og da ser det ut til at de er tingen...

 

Tror det blir svart på meg også, men hadde vært greit å sett de i skikkelig lys, ikke sånne studio/render-bilder

 

 

min blir grå. litt lei av svart mobb:)

Amobil sier den kommer i september en gang. Men ka vet de..

Lenke til kommentar

Jeg tror Nokia tar seg god tid denne gangen for å unngå en ny problemtelefon ala Nokia N97. Jeg hadde denne og det var bare tull med den. Leverte dritten tilbake på angrefrist.

 

Håper jeg tar feil men jeg tror Nokia er utkonkurrert når det gjelder avanserte mobiler. Jeg tviler på om Symbian^3 kan hamle opp med verken Android eller iOS. Uansett, det får man snart svar på.

Endret av TottoT
Lenke til kommentar

Jeg får angst av å vente!!! Er Ludo Rød et greit abonement? Jeg spør ikke egentlig om prisen men om Ludo generelt. Er det en grei gjeng uten tull å tøys? Jeg må skifte til Telenor sitt nett og da ser det ut til at de er tingen...

 

Tror det blir svart på meg også, men hadde vært greit å sett de i skikkelig lys, ikke sånne studio/render-bilder

Den er nå ikke svart da, mørk grå. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror Nokia tar seg god tid denne gangen for å unngå en ny problemtelefon ala Nokia N97. Jeg hadde denne og det var bare tull med den. Leverte dritten tilbake på angrefrist.

 

Håper jeg ta feil men jeg tror Nokia er utkonkurrert når det gjelder avanserte mobiler. Jeg tviler på om Symbian 3 kan hamle opp med verken Android eller iOS, men det får man snart et svar på.

Unnskyld meg, mulig jeg husker feil, men nå tok det jo ganske lang tid før N97 kom også da, men som du sier, burde tatt mye lengre tid. :)

Lenke til kommentar
Håper jeg ta feil men jeg tror Nokia er utkonkurrert når det gjelder avanserte mobiler. Jeg tviler på om Symbian 3 kan hamle opp med verken Android eller iOS, men det får man snart et svar på.

 

Symbian vil i fremtiden kun bli brukt til low til mid-end telefoner. Det vil ikke lengre forekomme på high-end mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Jeg får angst av å vente!!! Er Ludo Rød et greit abonement? Jeg spør ikke egentlig om prisen men om Ludo generelt. Er det en grei gjeng uten tull å tøys? Jeg må skifte til Telenor sitt nett og da ser det ut til at de er tingen...

 

Tror det blir svart på meg også, men hadde vært greit å sett de i skikkelig lys, ikke sånne studio/render-bilder

Den er nå ikke svart da, mørk grå. :)

 

Ja, Det kan jeg like! Forøvrig skulle jeg ønske den kom i militærgrønn. Åh hvor ufattelig fett hadde ikke det vært :D Så kom den ikke på lager i dag likevell da, tross mange nettbutikker som hadde i dag som lagerstatus. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...