Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laderen en får med telefonen funker vel ikke i Norge? Hvordan har dere som har kjøpt Nexus løst dette? Kjøpt en adapter? .. :)

Laderen funker fint på 110-240V, så det er ikke noe problem å stikke den rett i veggen. Du trenger dog en adapter til de runde pluggene vi bruker her borte. Ikke dyre sakene, altså ;-)

Lenke til kommentar
Okey, hvordan er den ellers sammenlignet med iPhone?

Touch - er det mye forskjell? Noen som har erfaring med begge telefonene og kan si litt?

Og som sagt, når kan den forventes til Norge?

 

Jeg solgte nylig min iPhone 3g etter jeg fikk Nexusen og angrer ikke et sekund. Resonsiviteten og skarpheten i skjermen er fantastisk. Forventet at den skulle være responsiv og kjapp, men jeg kunne ikke engang drømme om hvor responsiv den faktisk er. Uten å sette fokus på det at du faktisk slipper unna iTunes. Den er selvsagt ikke så "barnevennlig" i brukervennligheten som iphone, men friheten er helt fantastisk. Det å kunne kjøre app's i bakgrunn er en sann glede. Må si at jeg er veldig enig i det som Amobil kommer frem til i sin test.

 

Men tilgjengeligheten for direkte kjøp i Norge er nok ganske vanskelig å svare på. HTC/Google vil ikke love noe som helst og sier kun at de satser på at den blir tilgjengelig i løpet av 2010.

Lenke til kommentar
Jeg solgte nylig min iPhone 3g etter jeg fikk Nexusen og angrer ikke et sekund. Resonsiviteten og skarpheten i skjermen er fantastisk. Forventet at den skulle være responsiv og kjapp, men jeg kunne ikke engang drømme om hvor responsiv den faktisk er. Uten å sette fokus på det at du faktisk slipper unna iTunes. Den er selvsagt ikke så "barnevennlig" i brukervennligheten som iphone, men friheten er helt fantastisk. Det å kunne kjøre app's i bakgrunn er en sann glede. Må si at jeg er veldig enig i det som Amobil kommer frem til i sin test.

 

Veldig enig i deg der, jeg solgte min iPod Touch siden jeg ikke trengte den lengre, og jeg ble overaska over den store skarpe skjermen, synes den var mye bedre enn iPod/iPhone ^^

Også har den over dobbelt så høy oppløsning :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...