Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Nexus´n min i 2 uker nå, og har enda ikke fått forska den ut enda.

Hvordan får jeg norsk språk og tastatur på den?

Hvordan bytter jeg wallpaper, skin ogsånt?

 

Søk etter scandinavian på markedet

Tryk på meny tasten, velg wallpaper. Du må nok a open home/aHome hvis du vil ha skins

Lenke til kommentar

Min bestilling ble også kansellert, så jeg måtte sende inn div. dokumentasjon. Dette var på søndag. Har fortsatt ikke fått noen mail på at dokumentasjonen er godkjent.. This sucks!! :p

 

Til dere som har gått gjennom samme greia - hvor lang tid tok det fra dere sendte inn dokumentasjonen til dere fikk svar fra Google?

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Bestillte min 11. feb

posten anntar at den er levert 24.

 

hadde 0 problemer. kanselerte den første for å endre adressen til JetCarrier.

 

Og du brukte JC sin adresse som "shipping address" samt din egen som "billing address" sant?

 

ja.

har den nå :) (nå lader den)

 

endringen i adressen var at jeg la til "att:" før navnet mit. om det betyr noe vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Fikk min i dag - KONGE :D

 

Har dog noen enkle spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med :)

 

- Hvordan skrur jeg av 3G/WAP e.l., slik at jeg sikrer at telefonen ikke surfer på mobilnettet? Har ikke ordnet noen datapakke på mobilabonementet enda, så vil ikke betale 4 kr/mb :p

- Jeg synes den bruker veldig lang tid på å lade opp. Er dette fordi det er første gangen, eller bruker den alltid lang tid? Jeg lader den foreløplig over USB, da jeg ikke har skaffet med ac adapter enda. Kan det være grunnen?

- Da jeg koblet den til laptopen med kabel for første gang, så begynte plutselig mobilen å oppdatere seg. Installerte bl.a. multitouch fant jeg ut :) Oppdaterte den seg over nettverket laptopen var tilkoblet da, eller 3G?

 

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

- Jeg synes den bruker veldig lang tid på å lade opp. Er dette fordi det er første gangen, eller bruker den alltid lang tid? Jeg lader den foreløplig over USB, da jeg ikke har skaffet med ac adapter enda. Kan det være grunnen?

Samme her - jeg har hørt rykter om at det er pga usb fra laptop/pc. Bestill vegg-lader fra deal extreme, $5 ellerno - fri frakt :)

 

- Da jeg koblet den til laptopen med kabel for første gang, så begynte plutselig mobilen å oppdatere seg. Installerte bl.a. multitouch fant jeg ut :) Oppdaterte den seg over nettverket laptopen var tilkoblet da, eller 3G?

Jeg "mistenker" min for å ha lastet den ned over 3G, for jeg fikk oppdateringen mens jeg satt på trikken. (dog rett utenfor skolen, men tror ikke det er wlan-dekning helt ut på trikken...)

 

Jeg har hatt min i snart 3 uker nå, må bare si jeg er veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar

Fikk min i dag - KONGE :D

 

Har dog noen enkle spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med :)

 

- Hvordan skrur jeg av 3G/WAP e.l., slik at jeg sikrer at telefonen ikke surfer på mobilnettet? Har ikke ordnet noen datapakke på mobilabonementet enda, så vil ikke betale 4 kr/mb :p

- Jeg synes den bruker veldig lang tid på å lade opp. Er dette fordi det er første gangen, eller bruker den alltid lang tid? Jeg lader den foreløplig over USB, da jeg ikke har skaffet med ac adapter enda. Kan det være grunnen?

- Da jeg koblet den til laptopen med kabel for første gang, så begynte plutselig mobilen å oppdatere seg. Installerte bl.a. multitouch fant jeg ut :) Oppdaterte den seg over nettverket laptopen var tilkoblet da, eller 3G?

 

 

Takker for svar :)

 

Last ned apndroid

Telefonen lader rundt dobbelt så fort med en vegglader :p

Telefonen får nok ikke internett fra PC'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...