Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

kjøpte denne for litt siden:

 

https://www.yaha.no/y.asp?pd=357439

 

Batteriet var faktiskt mye dårligere enn det jeg har som originalt og som fulgte med mobilen da den ble kjøpt ny da telefonen kom ut på markedet..

 

Er det slik at jeg faktiskt må kjøpe originalt batteri for å få samme kapasitet som jeg hadde da telefonenble ny?

 

Andre som har testet slike erstatningsbatteri til nexus one?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte noen batterier til min før sommeren i fjor. De har for det meste ligget i en skuff.

Jeg har blitt vant med å lade hver natt nå. Men i helga ladet jeg ikke en natt og midt på dagen, dagen etter, begynte den å klage på lite strøm....

Mulig jeg skal teste de batteriene jeg har liggende. Dersom de ikke er blitt ødelagte av utlading...

 

kjøpte denne for litt siden:

 

https://www.yaha.no/y.asp?pd=357439

 

Batteriet var faktiskt mye dårligere enn det jeg har som originalt og som fulgte med mobilen da den ble kjøpt ny da telefonen kom ut på markedet..

 

Er det slik at jeg faktiskt må kjøpe originalt batteri for å få samme kapasitet som jeg hadde da telefonenble ny?

 

Andre som har testet slike erstatningsbatteri til nexus one?

 

Synes det var et dyrt batteri :s

Burde vært bedre dersom orginalbatteriet er på mindre enn 1200 mah. Kan det være at batteriet har ligget så lenge på lager at det er blitt helt utladet. Li-ionebatterier skal lagres på 3,8v. Dersom spenningen synker (spesielt under 3v), kan det bli ødelagt... :(

 

Det kan også være at de hjelper noe bare du får brukt batteriet litt :)

 

eBay her jo også batteier... :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...