Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler personlig at prosjekter ikke blir like kule når det blir brukt world edit. Er på en måte litt juks

 

Har allerede bygd Skruebingen en gang, og kjente ikke at jeg orket å bygge hele greia på nytt. I tillegg er det bare veggene og rammen av etasjene som er bygd i world edit. I tillegg er vi bare 2 stk som bygger, og da er det fryktelig mye arbeid.

Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt Minecraft?

Har litt lyst til å teste det ut i multiplayer, har en ehh, gratis-versjon hjemme, men å spille det alene ble litt kjedelig...

 

Her

Ok, fant den siden før jeg spurte her, men syntes den så litt uproff ut, var redd for at det var noe lureri.

Takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel det ble jo laget av 1 person (Notch) før salget tok helt av og han hadde råd til å starte eget spillstudio :) søker enn på "minecraft" på google kommer jo minecraft.net opp som første valg :)

 

BTW:

Normal dag på Hardwork :p

post-125391-0-76500200-1304422562_thumb.jpg

Endret av Borbra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel det ble jo laget av 1 person (Notch) før salget tok helt av og han hadde råd til å starte eget spillstudio :) søker enn på "minecraft" på google kommer jo minecraft.net opp som første valg :)

 

BTW:

Normal dag på Hardwork :p

*bilde*

Har hørt historien ja, men jeg er litt skeptisk til å legge igjen kort-info over alt, da er det bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite :)

 

Da var det bare å finne en server å starte å bygge noe, må vel finne en som passer meg litt :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Noen som veit hva jeg kan gjøre med den heftige laggen jeg har på MP?

Jeg har på:

Graphics: Fast

Render Distance: Tiny

Limit Frimerate: ON

3D anaglyph: OFF

View Bobbing: OFF

Smooth Lighting: OFF

GUI Scale: AUTO

Advanced OpenGL: ON

 

 

Noe pcspecs:

Prosesor: Intel® Celeron® CPU P4500 @ 1.87GHz

RAM: 4 GB (3,80 gb kan brukes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...