Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, han som fant på at boosterrails måtte være laget av gull har jeg lyst til å smådaske litt med en kjepp. Dersom jeg skal bruke boosterrails til å transportere en chest-cart full av cobble opp fra gruven min (som er ved bedrock) til slottet (som har første etasje på vannoverflaten) må jeg bruke flere boosterrails enn vanlige rails. Faktisk har jeg ca 10 vanlige rails (svingene, for det meste).

 

(Skal sies at det er konstant stigning, da)

Lenke til kommentar

Blogg innlegg ifra Notch:

 

 

Because of overwhelming feedback, the cost of the mod api access will be 0 dollars. Our intention wasn’t to make money off selling the access, only to ensure some level of quality. Obviously that wasn’t the most popular idea in the world. ;) Can I go back to working on the maps now?

 

 

Bare jeg som henger meg opp i den siste setningen?

Betyr det at det kan bli et integrert kart til minecraft?

 

Kilde:http://notch.tumblr.com/post/4955682775/the-cost-of-the-mod-api

Lenke til kommentar

Argh, han som fant på at boosterrails måtte være laget av gull har jeg lyst til å smådaske litt med en kjepp. Dersom jeg skal bruke boosterrails til å transportere en chest-cart full av cobble opp fra gruven min (som er ved bedrock) til slottet (som har første etasje på vannoverflaten) må jeg bruke flere boosterrails enn vanlige rails. Faktisk har jeg ca 10 vanlige rails (svingene, for det meste).

 

(Skal sies at det er konstant stigning, da)

 

Boosterrails suger virkelig , fant det ut litt for sent etter å ha brukt 30 gull på faenskapet

 

Det beste er å ha en kort rail rett atmed mainrail, trenger ikke være på mer en 4-5 skinner. når minecarten på mainrail treffer minecarten på secondrail så får du boost som aldri sakker av. Basically, boosterrails er unødvenig og bortkasta gull

Lenke til kommentar

Boosterrails suger virkelig , fant det ut litt for sent etter å ha brukt 30 gull på faenskapet

 

Det beste er å ha en kort rail rett atmed mainrail, trenger ikke være på mer en 4-5 skinner. når minecarten på mainrail treffer minecarten på secondrail så får du boost som aldri sakker av. Basically, boosterrails er unødvenig og bortkasta gull

Det er klart glitcha boostere sakker av.

Boostere skal ikke være lett å bygge. Det er absolutt brukbart sånn som det er nå, og jeg har byttet ut alle glitchboostere med boosterrails. I oppoverbakke må man booste nesten hele veien. Jeg er enig i at de kanskje burde forbedres litt - spesielt med tanke på hvordan de virker oppover.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

 

"It's not effective to use powered rails the way you use booster carts. Instead, you must distribute powered rail throughout your rail system.

In order to go uphill at top speed, you need to use powered rail every step of the way.

In order to maintain an occupied cart at top speed on level ground you need a powered rail every 30 blocks.

In order to maintain an unoccupied cart at top speed on level ground you need a powered rail every other block."

Lenke til kommentar

Men ikke et tradisjonelt map. Dette blir faktisk ganske kult, ettersom kartet blir oppdatert etter hva du har utforska. Og det beste er at kartet er et item, som du da kan gi til andre spillere.

når kommer dette?

Man vet aldri. kanskje i 1.6

Men nå har jeb, han som har gjort det meste av arbeidet på minecraft i det siste, blitt midlertidig overført til et annet prosjekt. Da er det bare notch til å oppdatere minecraft, og da går det sakte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...