Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det bare er flott at notch foretrekker en mer eventyrverden enn en mer moderne-like verden som så mange vil ha, men så syns ikke jeg blokker og diverse moderne hus er noe veldig pent heller ;P

Du er jo litt sånn gammeldags du da, arthoz ;)

:D

Du har et poeng i det du sier, men synes akkurat det med drager er litt vel drøyt. :p

Lenke til kommentar

Håper health systemet på MC blir bedre utviklet, synnes det er alt for dårlig, armor tåler ikke en shit osv. Så når det er fixd så satser jeg på svære mobs som kan være bosser. F.eks giant eller drager som det er snakk om. Det hadde vært epic. Så en nerf på bua (så den ikke skyter fullauto minigun style) hadde gjort godt, og da kunne de gjort arrows lettere å lage :)

 

Torch (håndholdt) og minershelmet hadde vært utrolig praktisk. Spessielt torch, lages som vanlig torch med en ekstra pinne eller noe. Den kunne jo også hatt sånn at den ikke varer evig så den ikke hadde blitt OP.

Endret av N1ko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes armor-systemet funker fint som det er jeg da. Det er jo ikke meningen at det skal fungere slik at du ikke tar noe skade før armoren er "oppbrukt". Det tar jo sin del av kaka og hvis man tenker realistisk så tar man jo fortsatt skade selv om man har armor på, spesielt mtp ild og fallskade.

Survival er enkelt nok som det er, blir jo bare enklere og enklere for hver update for tiden :p

Lenke til kommentar

Håper health systemet på MC blir bedre utviklet, synnes det er alt for dårlig, armor tåler ikke en shit osv. Så når det er fixd så satser jeg på svære mobs som kan være bosser. F.eks giant eller drager som det er snakk om. Det hadde vært epic. Så en nerf på bua (så den ikke skyter fullauto minigun style) hadde gjort godt, og da kunne de gjort arrows lettere å lage :)

 

Torch (håndholdt) og minershelmet hadde vært utrolig praktisk. Spessielt torch, lages som vanlig torch med en ekstra pinne eller noe. Den kunne jo også hatt sånn at den ikke varer evig så den ikke hadde blitt OP.

 

Health systemet funker bra som det er, er mye annet Notch skal og nå fikse på først uansett. Bare sjekk listen over bugs.

 

Nerfe bua, Hvorfor? Den fungerer ypperlig som den gjør i dag. Du kan skyte mange skudd etter hverandre (som er urealistisk) men til gjengjeld tar ikke hver pil så mye skade.

Piler er lett nok å lage, hvordan kan det gjøres enklere? Ved å lage piler, får man i det minste brukt opp all grusen man samler.

 

Håndhold lys (torch) kommer ALDRI til å eksistere i minecraft. Grunnen til dette er java. Spillet ville krevd så mye mer enn det gjør i dag att det ville bli nesten umulig å spille.

 

Notch sa jo for lenge siden at torch skulle bli erstattet med lykter, som varer evig, mens torch ville slukke etter en viss tid. Dette har ikke blitt innført, og jeg har hørt lite om dette på LENGE.

Lenke til kommentar

Håndhold lys (torch) kommer ALDRI til å eksistere i minecraft. Grunnen til dette er java. Spillet ville krevd så mye mer enn det gjør i dag att det ville bli nesten umulig å spille.

 

Jeg tror heller ikke det kommer til å bli med i spillet, jeg mener Notch har sagt at han simpelten ikke liker det, og at det fort kan gjøre spillere kvalme. Når det er sagt, så finnes det faktisk mods som gjør nettopp dette, og det funker veldig bra.

Lenke til kommentar

Håndhold lys (torch) kommer ALDRI til å eksistere i minecraft. Grunnen til dette er java. Spillet ville krevd så mye mer enn det gjør i dag att det ville bli nesten umulig å spille.

 

Hvorfor ville det krevd så mye å legge til en lighsource til? Sola er jo i minecraft, og den har ingen problemer med å lyse opp, hvorfor skulle en lyskilde til plutselig senke ytelsen noe nevneverdig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...