Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Biler som sier noe om eieren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er virkelig alle vi Audi/BMW sjåfører så ille som vi blir omtalt her?

Jeg opplever nemlig noe helt annet i trafikken når jeg kjører. Jevnt over så er det ganske likt mellom de vanligste bilmerkene synes jeg. Det er kanskje lettere å legge merke til en Audi/BMW i trafikken enn en vanlig japaner? Eller at det har blitt "inn" å mene at Audi/BMW er råkjørere?

 

Trafikksyndere finnes med alle bilmerker, det er bare forskjell på hva slags synder de gjør. Mange slurver med blinklys, andre er uoppmerksomme, noen kjører litt fortere og mer effektivt i kryss enn andre som kjører mer forsiktig, og enkelte gir rett og slett faen. Sistnevnte kjører som regel gamle dasser av forskjellige biler.

 

Det er i hvertfall min oppfatning mtp. både by og landeveiskjøring.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at en BMW gjør deg til rasshøl.

Jeg tror at folk som i utgangspunktet er rasshøl, har en tilbøyelighet til å velge BMW.

 

Akkurat som at Paracet ike gir deg hodepine, men folk som i utgangspunktet har hodepine kjøper Paracet.

 

Uansett er det BMW som bestandig kommer mot meg midt i veien i en krapp sving.

 

Toyota derimot, gjør seg skyldig i å bestandig ligge 10 under fartsgrensa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes egentlig alle slags folk i alle slags biler. Men i denne tråden er det populært og morsomt å lese hva om folk som har opplevd at en bestemt bil oppførte seg dårlig og dermed er alle som kjører sånn bil likedan. Dessuten sier det seg selv at man legger merke til de feite bilene i høy prisklasse. Jeg legger hvertfall aldri merke til alle de kjedelige bilene som triller rundt...

Lenke til kommentar

Litt artig denne tråden her..hehe

 

Om det kommer en BMW/Audi eller kanskje en Mercedes hurtig rundt svingen så er det jo kanskje en grunn til det (hvis dette da er tillfelle).

Det ER litt morsommere og dra på litt med en BMW/Audi da en LITT bilinterisert person som kjøper en av disse merkene velger seg en middels OK motor. En motor midt på treet ifg. BMW/Audi brosjyrene overgår den råeste Mazda'en man får kjøpt i norske butikker i samme størrelse.

 

En Japsebil er for folk som vil ha kjedelig stabilitet og en Audi/BMW er for folk som faktisk vil bla opp noen ekstra kroner for å få kloa i noe som går bedre og på en bedre måte.

 

Jeg sikler litt på en Audi A3 2.0TFSI 200HK'er Quattro S-line ++ som neste bil (hvis ikke jeg har bruk for den ekstra plassen en A4 kan gi meg) Lurer på om Mazda 3 eller Toyota har noe som kan hamle opp med ett slikt alternativ i samme størrelse og type bil.... Neppe.

 

BMW har jo sef. dette og muligens Mercedes (uten at jeg vet dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...