Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver å gjenopplever dødsbudskapet om og og igjen.. Ett sted hvor man akkurat skal til å våkne opp.. For det var jo selvfølgelig bare at mareritt, ikke en virkelighet.. Men akk nei, jeg våknet aldri opp.. Lever i en helt ny verden, en slags drøm som blir forsiktig en ny realitet...

 

Takker for alle som kondulerer, men dette er en tråd hvor alle depresjoner skal være inkludert, ikke konkurere om hvilken er størst.. All sorg og tunge tanker er viktig uansett hva det kommer av <3

Lenke til kommentar

Kondolerer.

 

 

(Tar meg friheten til å deppe)

Nå har jeg blitt så sliten og deprimert at det vises, folk på jobben spør om det går bra, ei som spurte om hun kunne snakke med sjefen på mine vegne for hun er bekymra for meg. Damn. Trodde virkelig ikke det skulle bli synlig. Har jo skjult det godt i alle år

 

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: c88d8...0bf
Lenke til kommentar

 

Er helt forjævlig. Alle var veldig stille og jobbet raskt og dyttet meg kjapt gjennom systemet deres, mens alt jeg kunne gjøre var å si hvor dum jeg er og gråte. 

 

Anonymous poster hash: f3562...6cb

 

 

Jeg tror jeg kan skjønne hva du følte, er slik jeg tror systemet behandler det også. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal behandles på en slik kald måte, det må være de som gjør dette og lignende som sliter mest.

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

Lenke til kommentar

 

 

Er helt forjævlig. Alle var veldig stille og jobbet raskt og dyttet meg kjapt gjennom systemet deres, mens alt jeg kunne gjøre var å si hvor dum jeg er og gråte. 

 

Anonymous poster hash: f3562...6cb

 

 

Jeg tror jeg kan skjønne hva du følte, er slik jeg tror systemet behandler det også. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal behandles på en slik kald måte, det må være de som gjør dette og lignende som sliter mest.

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

 

Jeg satte faktisk veldig stor pris på at de ikke gravde altfor mye, jeg var i en ekstremt sårbar situasjon og det så de alle sammen etter jeg viste såret til sykepleieren først. Legen som sydde meg spurte ved ett punkt om hva jeg hadde brukt og hvorfor, kunne såvidt få ut ordet barberblad før jeg bare begynte å grine igjen. 

 

Legene gjorde en fantastisk jobb. Det er ingenting de kunne sagt for å gjøre situasjonen noe mindre jævlig.

 

Anonymous poster hash: f3562...6cb

Lenke til kommentar

Moren min har snakket om å gjenvinne æren. Jeg vet ikke hva det er jeg har gjort. Skal man tro lokalsamfunnet så er det noe veldig ille. Usikker på om det er de eller jeg som er ond. Syns det ser ut som mange lever helt vanlige liv, og har jeg gjort noe feil, feks som å drepe noen? Kanskje de maler fanden på veggen, eller om de bare prøver å knuse meg. Eller om jeg er fanden?

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

Lenke til kommentar

Moren min har snakket om å gjenvinne æren. Jeg vet ikke hva det er jeg har gjort. Skal man tro lokalsamfunnet så er det noe veldig ille. Usikker på om det er de eller jeg som er ond. Syns det ser ut som mange lever helt vanlige liv, og har jeg gjort noe feil, feks som å drepe noen? Kanskje de maler fanden på veggen, eller om de bare prøver å knuse meg. Eller om jeg er fanden?

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

Så moren din nærer paranoiaen din? Flott mamma. Mammy of the year!!!

 

Omforlatelse hvis dette hørtes røft ut.

 

Sikker på at du ikke hallisunerer?

Lenke til kommentar

 

Moren min har snakket om å gjenvinne æren. Jeg vet ikke hva det er jeg har gjort. Skal man tro lokalsamfunnet så er det noe veldig ille. Usikker på om det er de eller jeg som er ond. Syns det ser ut som mange lever helt vanlige liv, og har jeg gjort noe feil, feks som å drepe noen? Kanskje de maler fanden på veggen, eller om de bare prøver å knuse meg. Eller om jeg er fanden?

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

Så moren din nærer paranoiaen din? Flott mamma. Mammy of the year!!!

 

Omforlatelse hvis dette hørtes røft ut.

 

Sikker på at du ikke hallisunerer?

 

 

Det er nok ikke paranoia.

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

Lenke til kommentar

 

Kanskje jeg er så jævlig at det hadde vært best å ta livet mitt. Noe må det være som forårsaker dette synet samfunnet har. Klarer ikke isolere meg fra omverdenen heller.

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

Trenger du noen å prate med? Sender deg klemmer og varme tanker.

 

Anonymous poster hash: 5bdc0...e4c

Jeg er ustabil.

 

Anonymous poster hash: 77bbb...ea5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...