Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min hund, min bestevenn, ble drept altfor tidlig av en annen hund, hunden tok også livet av hennes nyfødte valper. Jeg aner ikke hva jeg gjør nå. Hele kroppen min er i sjokk og jeg vingler mellom å være helt følelseskald og nummen mellom hysterisk gråting og hulking.

 

Jeg elsker deg baby, mitt solskinn, du var det aller beste som har skjedd meg.

 

Herre min hatt så forjævlig. Å skrive kondolerer er rett og slett ikke beskrivende nok eller bra nok.

 

Min bror fikk valper for ca. 3 uker siden og i dag så måtte den ene valpen avlives pga. tarmvridning som hun ikke ble bedre av. Det virker plutselig ikke så ille når jeg leste det der.... Vi begravde henne i hagen for noen timer siden og hun fikk en fin stein fra fjellet et sted som gravstøtte.

 

R.I.P. til alle sammen :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei, hvorfor skulle tilfeldige folk på nettet bry seg når jeg selv ikke bryr meg om meg selv.

 

Anonymous poster hash: 8aa9a...da0

 

 

Du har et poeng der, hvis man ikke bryr seg om seg selv, så bryr nok som regel ikke andre seg om en heller. Man må liksom vise at man er verdig, ovenfor andre. Gjelder på alle områder, også innen terapi.

 

Men hvis man tenker dritt om seg selv så er det ikke sikkert man kommuniserer til andre at man er topp og fantastisk etc.

 

Anonymous poster hash: d80af...bb6

Lenke til kommentar

Det her dating greiene må være den største mindfucken jeg noen gang har vært bort i. Alt var knall i går. Ferdig med en herlig første date (trodde jeg) og satt opp en date nr 3 med en annen hyggelig jente. Nå etter daten og å ha pratet litt med hu fra igår, sitter jeg egentlig igjen med at ingen av dem vil møte meg igjen. Kan umulig være godt for psyken å fortsette med det greiene her, men jeg har da særdeles lite lyst til å ende opp alene også. Jeg savner virkelig å ha en eller annen form for kjæreste, både for det intime og det psykososiale i mangel på bedre ord.

 

Så da ender man opp med å isolere seg inne og spille - det er det eneste jeg har funnet ut at kan få hodet mitt bort fra å tenke på denne driten der det bare har vært motgang i det siste.

Lenke til kommentar

Jobber dere? Som sier dere spiller mye, og ikke finner dame.

 

Jeg jobber ikke selv, og jeg føler meg rimelig sikker på at det er grunnen til at jeg ikke har dame. De fleste vil ha menn som er i jobb, men det er ikke bare det heller, det handler om at det er via jobb og det sosiale livet som ofte følger med der at man treffer folk.

 

Hva skal man introdusere seg som? Jo, jeg sitter hjemme og spiller. Lykke til med det...

 

No offence, jeg jobber ikke jeg heller. Det er bare facts of life.



Anonymous poster hash: d80af...bb6
Lenke til kommentar

Jeg har jobb, trener, studerer og et liv faktisk. Det er bare den jævla angsten og det lille håpet om at noen av dem jeg har møtt/møter skal like meg tilbake.

 

Forsåvidt får jeg bare lyst til å si unskyld til hun jeg har møtt 3 ganger fordi jeg er så jævlig tafatt og feig. Jeg vet vi burde kline mer og at jeg burde pushe det fysisk, men etter å ha blitt dumpa for en god del måneder siden så orker jeg ikke å bli avvist igjen osv.

Lenke til kommentar

Jeg jobber og, studerer, og trener. Spilling er noe jeg gjør den gangen jeg trenger å koble fullstendig av.

 

 

InToRv, er du meg eller?? Høres akkurat ut som meg. Ble selv dumpet for noen måneder siden og mistet nettopp ei jente fordi jeg kanskje skulle pushet på mer. Men vet ikke, hun tok ikke hintene mine og virket overlegen så, kanskje ikke noe tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...