Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

La oss være realister. Utsende betyr alt, ser det på byen hver helg.

Ikke for å være driten, men det er fakta.

 

Den er for enkel. Bare teitinger legger all vekt på utseendet. Klart det har noe å si på overflaten når man ser folk på overflaten, men det er jo først når man blir kjent med personer at man oppdager hvordan de er. Og der kan forskjellene utgjøre mye, ja det kan utgjøre så mye at man noen ganger syns personens utseende får et annet preg enn førsteinntrykket. Aldri merket det??

 

Anonymous poster hash: 21812...550

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje, hvis du er den typen som går på byen og bare vil ha det gøy. Men det er i hvertfall ikke meg. Jeg vil heller ha kjærlighet og nærhet; noen å dele de gode opplevelsene med, og som kan holde meg når jeg har det tungt. Det er noen som mener at det er utelukkende det man har på innsiden som er relevant, men det er nok veldig individuelt i så fall. Det finnes noen typer jenter jeg simpelthen ikke liker, også er det andre typer utseende som jeg sette ekstra pris på.

Lenke til kommentar

 

Hvis det hadde fantes mesterskap i å hate seg selv...

Da hadde jeg gitt deg god konkurranse.

Jeg ser deg litt rundt forbi på forumet, du har vært her ganske lenge, samt du har mange poster. Jeg kan bare anta at de aller fleste på forumet her kjenner deg igjen, eller kanskje til og med kjenner deg i virkeligheten. Så da jeg selv ville poste her for en tid tilbake, og jeg så at du hadde gjort det samme, altså uten anonym-funksjonen, så inspirerte det meg til å gjøre det samme. "Hvis han tør å gjøre det, så skal vel jeg også klare det:"

Det høres kanskje ikke ut som mye, men det er et steg i riktig retning for alle oss som sliter med depresjon, angst, og det som verre er, så takk skal du ha.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

 

 

Hvis det hadde fantes mesterskap i å hate seg selv...

Da hadde jeg gitt deg god konkurranse.
Jeg ser deg litt rundt forbi på forumet, du har vært her ganske lenge, samt du har mange poster. Jeg kan bare anta at de aller fleste på forumet her kjenner deg igjen, eller kanskje til og med kjenner deg i virkeligheten. Så da jeg selv ville poste her for en tid tilbake, og jeg så at du hadde gjort det samme, altså uten anonym-funksjonen, så inspirerte det meg til å gjøre det samme. "Hvis han tør å gjøre det, så skal vel jeg også klare det:"

Det høres kanskje ikke ut som mye, men det er et steg i riktig retning for alle oss som sliter med depresjon, angst, og det som verre er, så takk skal du ha.

Så bra at du tør å være åpen. Psykisk helse er ikke noe å skamme seg over. Jeg er åpen om mine problemer, for hvorfor skulle jeg ikke? At enkelte velger å rakke ned på folk med psykiske problemer får bare være for de er totalt uviktige.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis det hadde fantes mesterskap i å hate seg selv...

Da hadde jeg gitt deg god konkurranse.
Jeg ser deg litt rundt forbi på forumet, du har vært her ganske lenge, samt du har mange poster. Jeg kan bare anta at de aller fleste på forumet her kjenner deg igjen, eller kanskje til og med kjenner deg i virkeligheten. Så da jeg selv ville poste her for en tid tilbake, og jeg så at du hadde gjort det samme, altså uten anonym-funksjonen, så inspirerte det meg til å gjøre det samme. "Hvis han tør å gjøre det, så skal vel jeg også klare det:"

Det høres kanskje ikke ut som mye, men det er et steg i riktig retning for alle oss som sliter med depresjon, angst, og det som verre er, så takk skal du ha.

Bare så du veit det så poster jeg fortsatt som anonym når jeg føler det trengs. Men for å være ærlig så tør jeg påstå 100% at denne tråden har redda livet mitt flere ganger bokstavelig talt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tok motet til meg og spurte en kompis jeg ikke har sett på evig lenge om vi skulle blaze neste helg. Er første gang på ganske lenge jeg spør noen om å finne på noe, har jo ikke turt det i fare for å bli avvist.

 

Ble avvist. Så var den idylliske natten ødelagt. Jeg er så drittlei av å være alene. 

 

Hvorfor ble du avvist? Hva sa han?

Lenke til kommentar

Tok motet til meg og spurte en kompis jeg ikke har sett på evig lenge om vi skulle blaze neste helg. Er første gang på ganske lenge jeg spør noen om å finne på noe, har jo ikke turt det i fare for å bli avvist.

 

Ble avvist. Så var den idylliske natten ødelagt. Jeg er så drittlei av å være alene. 

 

Trist å lese. Det er aldri hyggelig å bli avvist av vennene sine, i hvert fall ikke hvis det skjer flere ganger.

 

Det er ikke nødvendigvis lett og det kan føre til mer avvisning. Men da du ikke kan forandre upålitelige venner, er det lureste du kan gjøre å finne nye venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg vil helst ikke være en som når jeg kommer inn i et rom, gir andre en følelse av at noen nettopp har gått.....

 

men men, skjer det så skjer det, det er ikke så mye å få gjort med det. Er lei av å "jobbe" med problemene mine. Innser at den såkalte "jobbinga"  egentlig bare har vært motivert av behovet for at noen skulle fortelle meg at jeg var et bra menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tok motet til meg og spurte en kompis jeg ikke har sett på evig lenge om vi skulle blaze neste helg. Er første gang på ganske lenge jeg spør noen om å finne på noe, har jo ikke turt det i fare for å bli avvist.

 

Ble avvist. Så var den idylliske natten ødelagt. Jeg er så drittlei av å være alene.

Hvorfor ble du avvist? Hva sa han?
Hva er å blaze? Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

 

Tok motet til meg og spurte en kompis jeg ikke har sett på evig lenge om vi skulle blaze neste helg. Er første gang på ganske lenge jeg spør noen om å finne på noe, har jo ikke turt det i fare for å bli avvist.

 

Ble avvist. Så var den idylliske natten ødelagt. Jeg er så drittlei av å være alene. 

 

Hvorfor ble du avvist? Hva sa han?

 

Han gadd ikke. 

 

 

Trist å lese. Det er aldri hyggelig å bli avvist av vennene sine, i hvert fall ikke hvis det skjer flere ganger.

 

Det er ikke nødvendigvis lett og det kan føre til mer avvisning. Men da du ikke kan forandre upålitelige venner, er det lureste du kan gjøre å finne nye venner.

 

Nei, det suger.

 

 

 

Tok motet til meg og spurte en kompis jeg ikke har sett på evig lenge om vi skulle blaze neste helg. Er første gang på ganske lenge jeg spør noen om å finne på noe, har jo ikke turt det i fare for å bli avvist.

 

Ble avvist. Så var den idylliske natten ødelagt. Jeg er så drittlei av å være alene.

Hvorfor ble du avvist? Hva sa han?
Hva er å blaze?

 

Røyke pot, ja. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...