Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere på når dere blir lei og ikke orker mer? Hva er det som holder dere igjen? Jeg trenger desperat noe jeg kan klamre meg fast til, se frem til, en grunn til å fortsette når alt føles så tomt og meningsløst.

 

Anonymous poster hash: bc8f3...acf

Frykten for å dø er foreløbig sterkere enn viljen til å avslutte alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drømte i natt om en tidligere kompis av meg som jeg også var forelsket i i mange år. Var en helt sinnssykt fin drøm, vi var kjærester, begge hadde orden på livene sine og vi hadde yrkene vi drømte om å ha og alt var bare topp. Jeg savner han, men måtte bryte kontakten med han for ikke så lenge siden da det mildt sagt hadde "klikka" for han. Det er lenge siden vi snakket in real life, har bare hatt kontakten over FB selv om vi bor 10 minutter unna hverandre. Han sendte meg hundre kjærlighetserklæringer, nektet å bare være venn med meg, jeg SKULLE være kjæresten hans. Jeg er ikke forelsket i han og er ikke klar for et forhold slik situasjonen er med meg per nå, men dette vet han ikke noe om. Eller han vet vell innerst inne men jeg snakker ikke med han om det. Han er narkoman og er egentlig i denial for tiden når det kommer til bruken, han påstår at han er rusfri men det er tydelig at han ikke er det. Kan hende han bare mener at han ikke bruker sprøyter lenger og det tror jeg på. Men resten.. Nei. 

Tar meg selv i å ofte tenke på hvordan det ville vært om vi hadde hverandre. For vi passer jævla fint sammen. Enten hadde ting gått bra eller så hadde jeg blitt narkoman jeg også, who knows. Han er veldig snill, omsorgsfull og skal vi tenke på det overfladiske, altså utseendet, så er han sykt pen. Han er helt nydelig. Isblå øyne, helt sykt smittende og flott smil, han er litt vel høy (195 eller noe) men det går fint. Verdens fineste, mørke og dype stemme og jævla store hender, haha. Han er den peneste mannen jeg noensinne har sett. Synd at så flotte folk skal ødelegge seg selv. Har søkt endeløst på FB etter bilder av han bare for å få se på han litt men han har jo blokkert meg fordi jeg nektet å blokkere han (han vil komme seg over meg og bla bla bla). 

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært penere hadde jeg vært mulig å elske.

 

Pffffff. Utseende er ikke alt, men det er vanskelig å finne rett "arena". Jeg er mer eller mindre pen og klarer ikke finne jenter. "Ingen elsker meg", men det har så absolutt ingenting med utseendet mitt å gjøre. Jeg forstår dog at det er veldig veldig veldig veldig vanskelig, jeg forstår meg ikke helt på hvordan ting fungerer :hm:

 

Kurerer kjærlighetssorg med alkohol. Kjempe lurt.

 

Skal vel innrømme at jeg gjør det samme med jevne mellomrom og har gjort det i mer enn en liten stund... 3-4 år nå vel.

 

Alle her inne skal vite at dere ikke er alene og at det faktisk finnes folk som forstår dere!!!

Lenke til kommentar

Overmoden, nå syns jeg faktisk du er urimelig! Du ser da for svarte mer enn bra nok ut. Hvem er det du skal ha sjans på?? En av Hollywoodgutta eller????

Du har null problem å få sjans hvis du ikke har noen helt sære krav. Hallo!! skjerp deg (sorry) jeg ser kvinner som er vansiret, kvinner som sitter i rullestol, som er vanskapte. Du har forsyne meg lite å klage på, forbannet lite!!!

 

Mener ikke å være vemmelig, men ærlig talt du ser da helt OK ut og mer enn det  :huh:



Anonymous poster hash: 21812...550
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser du ut som meg, eventuelt føler deg som meg så er det lett å føle det er utseende som er i veien. Og han jeg er forelsket i er så mye penere enn meg, og ikke er i min leaga. Derfor er det lett å føle det sånn :(

 

Beklager veldig hvis jeg virket teit/ slem, jeg tenkte ikke på at du var jente og det blir en litt mer sensitivt sak da. Jeg har vært sammen med et par "mindre pene" jenter og det var ikke utseendet som hadde noe å si. Jeg har gjort det slutt med et par "babes" som alle ville ha fordi de rett og slett var rasshøl, idioter og dumme. Med det bildet av idealmennesket massemediene presenterer i dag så er utseende et veldig spesiellt tema og det har faktisk ødelagt mye av samfunnet vårt på en måte.

 

Prøv å ikke tenk for mye, det er aldri bra :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du mener Overmoden, jeg var gjennom det samme. Det beste tipset jeg kan gi deg, er at du vil se det selv en gang. Det dreier seg om bevisstgjøring.

Og å bite tennene sammen og være sterk. Gi F. Ikke la omgivelser spille deg puss. Bare Overmoden kan stoppe Overmoden. 
Du er en knallbra dame etter mitt syn hvertfall.



Anonymous poster hash: 21812...550
Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelige ord. Jeg ønsket ikke at dette skulle bli en stor diskusjon om mitt utseende. Jeg hater hvordan jeg ser ut, og er vel heller tvilsomt at det vil endre seg. Jeg følte meg bra og fin med han, men nå, føler jeg det er det som er feil. At jeg ikke er tynn nok sterk nok, pen nok, søt nok. Alt er bare dritt. Jeg er forelsket og såret :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...