Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Jeg trodde kjærligheten skulle vare livet ut. Vi ble sammen så unge, formet livet mitt sånn. Nå forlot hun meg fordi hun følte vi ble mer som gode venner. Jeg gjorde henne aldri vondt, og hun var aldri vond mot meg. Jeg har ingen grunn for å være sur på henne, eller se tilbake og tenke at dette var for det beste. Jeg vil ikke ha noen andre. Det har gått over 3 måneder og jeg sliter fortsatt... Og hun vil ikke ha meg tilbake. Jeg må bare komme meg videre, men jeg vil egentlig ikke... Føles ut som det aldri går over



Anonymous poster hash: 26338...945
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Loverdose: Håper ikke jeg høres alt for moraliserende ut. Men hadde situasjonen kunnet blitt annerledes om du hadde spurt om han ville gå en tur? Eller se en film? Eller ta en kopp kaffe sammen? (Alt annet enn å røyke?)

Røyking er den eneste felles interessen vi har, dessverre.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg ødelegger for meg selv ved å være slik jeg er. Jeg er nervøs, usikker, keitete og klossete. Det hindrer enhver mulighet for jobb og relasjoner. Jeg vil, men klarer ikke. Jeg forkludrer enhver mulighet jeg får, enda jeg prøver så godt jeg kan. Så da sitter jeg her arbeidsløs og venneløs. I går falt nok et forsøk på å bli noe, klare noe, i grus. Livet som ubrukelig er et dystert et. 



Anonymous poster hash: 2468d...9b3
Lenke til kommentar

 

Nei. Jeg ødelegger for meg selv ved å være slik jeg er. Jeg er nervøs, usikker, keitete og klossete. Det hindrer enhver mulighet for jobb og relasjoner. Jeg vil, men klarer ikke. Jeg forkludrer enhver mulighet jeg får, enda jeg prøver så godt jeg kan. Så da sitter jeg her arbeidsløs og venneløs. I går falt nok et forsøk på å bli noe, klare noe, i grus. Livet som ubrukelig er et dystert et. 

 

Anonymous poster hash: 2468d...9b3

 

Dette har du hørt før, men du må bare prøve igjen. Det er det eneste som fungerer.

Test deg selv, vær litt crazy. Gjør ting som for deg virker helt usannsynlig. Det funket for meg.

Det kan gå begge veier, men uansett vil det føles som en personlig seier bare å ha gjort det.

Og ikke minst - husk å rose deg selv. Selv for den minste lille ting. 

Lenke til kommentar

Advarsel mot terapisenter.

Hvis noen skulle tenke på å vurdere behandling hos Terapiscenen  ville jeg vært forsiktig med det. Det er samme person som er omtalt her og her som står bak.

Hun er en utrolig falsk og psykopatisk person som har lurt en mengde folk og kan komme med trusler gjennom telesex nettverket sitt. I disse artiklene lyver hun folket rett opp i trynet, hun vet meget godt hva som har foregått og er den av alle verste selv.

Føler litt ansvar for å opplyse om dette, når jeg ser hun slår seg stort opp med terapivirksomhet. Vær hvertfall forsiktig, jeg anser henne ikke som tilregnelig. 
 



Anonymous poster hash: 21812...550
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Advarsel mot terapisenter.

 

Hvis noen skulle tenke på å vurdere behandling hos Terapiscenen  ville jeg vært forsiktig med det. Det er samme person som er omtalt her og her som står bak.

 

Hun er en utrolig falsk og psykopatisk person som har lurt en mengde folk og kan komme med trusler gjennom telesex nettverket sitt. I disse artiklene lyver hun folket rett opp i trynet, hun vet meget godt hva som har foregått og er den av alle verste selv.

 

Føler litt ansvar for å opplyse om dette, når jeg ser hun slår seg stort opp med terapivirksomhet. Vær hvertfall forsiktig, jeg anser henne ikke som tilregnelig. 

 

 

Anonymous poster hash: 21812...550

 

 

Det håper jeg da virkelig ikke noen tenker på. Styr unna alle disse terapeutene som ikke har en beskyttet tittel. Alle kan kalle seg terapeut og meg bekjent finnes det ikke noe organ for å etterprøve kvaliteten på behandlingen.

Lenke til kommentar

Hvorfor tenker jeg så ofte på min egen begravelse?

Ikke som i planlegge begravelsen, men som i at jeg dør i feks. I natt og begravelsen er nært forestående. Om hvem som kommer i den, hvordan er stemmingen, og hva som blir sagt der?

Dette er en tilbakevendende tanke som jeg har hatt de siste 15 årene, men som jeg ikke har snakket med noen andre om.

 

 

 

Anonymous poster hash: f1eb7...474

Lenke til kommentar

Har så jævlig lyst til å kvitte meg med en toxic "venn".

 

Hver gang jeg er entusiastisk så punkterer han meg med en eller annen slengkommentar.

Når jeg er i ferd med å få nok så er han ekstremt hyggelig og "beundrer" meg.

Han har ekstremt ustabilt sinnelag og til tider morbide holdninger.

Han enten "hater" eller "elsker" noe, aldri noe i mellom.

Ting jeg liker er visst dritdårlig 90% av tiden.

Han er i konflikt med nesten alle og det er selvfølgelig aldri hannes feil.

Han kritiserer de andre vennene mine når de ikke er der og får meg til å si meg enig i små negative bemerkninger om dem. "Han Old Nordmann er litt sånn, smårar, er han ikke?"

"øh tja jo"

 

Men føler at verden skal rase sammen dersom jeg prøver å "avslutte" dette.

Føler han kan ødelegge livet mitt på en eller annen måte.

Det er helt sikker irrasjonelt. Han er nok ikke psykisk sterkere enn en flue.

Han bare får alle til å tro at han har makt...



Anonymous poster hash: c88d8...0bf
Lenke til kommentar

Loverdose: ikke gidd han der. Han kommer bare til å ditche deg igjen og igjen, og om han mot formodning tar kontakt er det kun fordi han skal ha noe av deg.

Kan spytte inn med at vi faktisk var ute å spiste sammen i dag når jeg skrev meg ut. :) Håper det blir flere ganger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...