Frode99 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Er det kommet ut enda? Jeg leste for lenge siden det skulle komme ut i mai, men når jeg googler nå sier den 3 April... Det kom ut for ~1 mnd siden Endret 24. mai 2012 av Frode99 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Er det kommet ut enda? Jeg leste for lenge siden det skulle komme ut i mai, men når jeg googler nå sier den 3 April... Det kom ut for ~1 mnd siden aha såpass... er det noen demo eller free trial? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Du kan få 7 gratis dager om du får en venn til å invite deg Har dessverre brukt min invite (er for øyeblikket bare en invite pr konto) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 hmm alle vennene mine venter på gw2... Hvis noen andre har 1 til overs ville jeg blitt glad for å få 1! Hvor mye plass tar tera? Orker ikke laste det ned hvis det er over 20gb med 250mb/s nettet her... Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Dersom du venter cirka 2 uker så kan jeg gi deg en invite.. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Virker som jeg har en, vist alle har en som de sa før. Så send meg en pm vist noen er interessert i en slik Friend invite. Altså jeg trenger en email adresse for å sende deg en friend invite virker det som Endret 24. mai 2012 av Murgel Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 hmm 25gb, glem det... men takk allikevel Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som vet hvordan man tar bort subscription? Prøvd å kansellere, men kommer meg ikke inn på "manage subscription" Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som vet hvordan man tar bort subscription? Prøvd å kansellere, men kommer meg ikke inn på "manage subscription" Den er for øyeblikket nede. Den funket for et par dager siden. Er nok bare en midlertidig down time. Prøv igjen imorgen. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Den har vært nede de 2 gangene jeg har vært inne på den:P I dag og for 1 uke siden Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som vet hvordan man tar bort subscription? Prøvd å kansellere, men kommer meg ikke inn på "manage subscription" Hvorfor skal du kansellere? Like du ikke spillet? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 joa selve spillet var greit, men likte ikke stilen. Så store sverd, 6 åringer i miniskjørt. osv Men hvis du ser bort ifra det, så likte jeg hvordan man måtte sikte med spellsa osv Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) joa selve spillet var greit, men likte ikke stilen. Så store sverd, 6 åringer i miniskjørt. osv Men hvis du ser bort ifra det, så likte jeg hvordan man måtte sikte med spellsa osv Små Elins med greatswords er jo konge da! Det er utrolig tilfredsstillende å spille som dem samt knuse dem i PvP. Endret 25. mai 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Er ikke noen som har en friend-invite å avse kanskje? Orker ikke bruke penger på spillet før jeg vet hvordan det kjører på min PC. <3 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) joa selve spillet var greit, men likte ikke stilen. Så store sverd, 6 åringer i miniskjørt. osv Men hvis du ser bort ifra det, så likte jeg hvordan man måtte sikte med spellsa osv Små Elins med greatswords er jo konge da! Det er utrolig tilfredsstillende å spille som dem samt knuse dem i PvP. Hvilken PVP snakker du om ? finnes det PVP gear utenom uber grind etter PVE gear i en instance enda? Open world pvp er en joke. Hadde det vært pvp hadde jeg enda vært subscriba Endret 25. mai 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 joa selve spillet var greit, men likte ikke stilen. Så store sverd, 6 åringer i miniskjørt. osv Men hvis du ser bort ifra det, så likte jeg hvordan man måtte sikte med spellsa osv Små Elins med greatswords er jo konge da! Det er utrolig tilfredsstillende å spille som dem samt knuse dem i PvP. Hvilken PVP snakker du om ? finnes det PVP gear utenom uber grind etter PVE gear i en instance enda? Open world pvp er en joke. Hadde det vært pvp hadde jeg enda vært subscriba Jeg tenkte på GvG og duel. Battlegrounds kommer snart ettersom at EU og NA versjonen ligger langt bak den Koreanske versjonen av en eller annen merkelig grunn.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) GvG er jo akuratt det samme som FFA PvP i andre mmo'er, forskjellen er at du er begrenset til en fiende Duel, sånn innimellom farminga av PVE? (som du trenger, til pvp...) Nei.. Spill med mye potensiale, men koreansk PVE fokus ødelegger alt. Desverre. Endret 25. mai 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Hvilken server/realm spiller folk på? Tenkte å velge en med flere Norske i tilfelle jeg kjøper spillet etter prøvetiden. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Tera: Combatsystemet er artig og interessant de første 10 levlene. Questene begynner å bli irriterende, og hinsides kjedelig og man merker svakhetene i spillets helhet mer og mer. Omtrent lvl 20 så merker du at du quester og dreper disse forbanna kjedelige monstrene på autopilot og combatsystemet er ikke lenger så spennende, men repetitivt som i alle andre MMO. Mobsene virker mer sløve, satt i slow motion og neddummet noe kraftig for å passe combatsystemet i dette MMOet, og ikke omvendt. Questene blir enda mer irriterende, enda mer kjedelige og til tider verdt å bli forbanna på. Og hva er greia med at denne fuglen du skal fly på skal fly disse vanvittige omveiene rundtom? For at utviklerne tror vi er interessert i se landskapet, eller fordi asiatere generelt bare lager merkelige spill? Tja, det blir ikke bedre å bedre med høyere level, det blir verre og verre. Spillet sies å være i en drøm, vel, questingen er et mareritt. Endgame, ja... Hva er det? Dungeons? 5-manns. GvG sies å være platt i lengden og folk mister interessen. Det skal komme battlegrounds, noe som kommer til å ta livet av GvG helt, og world-PvP blir vel like ukjent som det er i resten av de moderne MMOene. Raids? Ja, ikke vet jeg hvorfor de kaller det raids, da det fremdeles er 5-manns. Det er mye merkelig med Tera, og haugevis av irritasjonsmoment, så om du vil spørre meg om hvorfor jeg da spiller det, så kan jeg trøste deg med at det gjør jeg ikke... Lenger. Møkkaspill! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå