Gå til innhold

ASUS R3E + **dp** = 55.4k Performance 3DMark Vantage!


Anbefalte innlegg

Hvilket merke er det? Hadde lyst til å kjøpe ett av de vi hadde selv, men det måtte ny PSU til pluss at det er vanskelig å få solgt brukte datadeler i Norge (selv om de er nesten nye) :(

 

Skulle hatt noe slikt som Heatware her også!

 

tipper det er MSI, ikke 100% sikkert de kommer. spørs om ikke 2 x 470GTX blir det nye.. vanvittig ytelse på 800/950.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI vi hadde også. Føler GTX 470 er litt hverken fugl eller fisk hvis du skjønner, lettere for meg å kjøpe meg et billig HD5870 til. De er iallefall lett tilgjengelige :)

 

Du får ha lykke til med 480'et, selv sitter jeg med bare laptop. AMD-kortet mitt døde plutselig og tok med seg strømforsyninga i samme slengen. Visstnok ganske vanlig at K9A2 CF dør ved overklokking... Så nå trenger jeg en Intel-CPU asap så jeg kan få opp riggen igjen :)

Lenke til kommentar

MSI vi hadde også. Føler GTX 470 er litt hverken fugl eller fisk hvis du skjønner, lettere for meg å kjøpe meg et billig HD5870 til. De er iallefall lett tilgjengelige :)

 

Du får ha lykke til med 480'et, selv sitter jeg med bare laptop. AMD-kortet mitt døde plutselig og tok med seg strømforsyninga i samme slengen. Visstnok ganske vanlig at K9A2 CF dør ved overklokking... Så nå trenger jeg en Intel-CPU asap så jeg kan få opp riggen igjen :)

 

470 gir mye for pengene. uansett, får håpe 480 kommer :)

Lenke til kommentar

De skal ha kred for at det var kortere enn jeg fryktet, 5850-lengde er helt kurant i disse dager. Prismessig er det vel helt greit, men ingen opplagt kjempedeal vs 5850 og 5870. Få den ned på lavt 2000-tall, så blir det nok en salgssuksess :cool:

 

Kanskje DP kan teste å kjkøre to av disse i SLI, gjerne uten en ledig slot mellom. Lydnivå og temps er jo relevant i disse dager også.

Lenke til kommentar

Lite gira på å utbasunere dette på forumet ;)

 

Men det kommer egentlig på samme hvor du bestiller. Tipper de fleste nettbutikkene kommer til å få inn kort rundt den tiden, det er jo ikke SÅ mange forskjellige distributører i Norge :) Bestill der du får best pris du!

Lenke til kommentar

Husker jeg dreiv å limte på kjøleblokker overalt når jeg var 14 og klokka med billigvarer, kjøpte meg CPU-kjølere som jeg sagde opp og lima på det som var av MOSFET's o.l... Kansje du kan gjøre det samme på R3E? Resultatet ville sett komisk ut! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...