Gå til innhold

ASUS R3E + **dp** = 55.4k Performance 3DMark Vantage!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jupp, da er jeg tilbake fra London.. og jeg skal si dere en ting - det var ikke lett!

 

har vært en uke ekstra pga vulkangreiene på Island, og flytrafikken har stått BOM fast. dette resulterte til slutt i buss fra London til Oslo. jeg har en liten anbefaling til dere som ikke liker buss noe særlig mer enn meg, hold dere LANGT unna 180mil i buss nonstop! det må ha vært noe av det værste jeg har opplevd i hele mitt liv, og jeg ble grisesyk på slutten.. slått ut i 2 dager med oppimot 39 i feber.

 

anyways.. nok syting.. tok en kjapp run i Vantage i sted med riggen, og tok endelig 52k! problemet var bare at jeg ikke fikk lagret screen :(, riggen hang når jeg åpnet gpuz. jeg fikk saved resultatet, så jeg har orb link!

 

http://service.futuremark.com/compare?3dmv=2117423

 

enjoy :D

 

i7 980ES@ 5.82Ghz GT and 5.49Ghz cpu tests - 5870 Quadfire at 1035/1280 - 6GB Corsair GT Dominator - Rampage III Extreme!! Antec 1200

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Kult **DP**thumbup.gif

Har du fått orden på 5870ene nå og nytt minne?

 

Hei Morten!

 

Klarer ikke mer enn ca 1280 på minne, og 1036 er absolutt maks på kjernene! Det som gjorde at jeg fikk litt mer fart var:

 

OCZ Freeze Thermalpaste, tjente 100Mhz med denne faktisk :D

Uncore opp

Minnehastighet opp

 

Skulle gjerne dyttet Uncore opp til over 5000Mhz, men slet litt..

Lenke til kommentar

Vi kan ta minnet på mitt XFX 5870 (1335 mhz) og corespeeden din :) Min klarer maks 996mhz i 3DMark, artifacts på høyere uavhengig av volt. Lurer på om PSU'en min underforer noen rails...

 

Bestilte meg opp ett R3E i dag, kisen i Hattelco sa 4. mai :)

Endret av DuraN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...