Gå til innhold

ASUS R3E + **dp** = 55.4k Performance 3DMark Vantage!


Anbefalte innlegg

fikk endelig testet litt på nitro med det nye Rampage III Extreme kortet, og jaggu fikk jeg bittelitt fart i det med 980x cpuen.

 

Rigg;

 

Intel i7 980X

ASUS Rampage III Extreme

Kingston 2000Mhz 2 x 1GB

4 x 5870 fra MSI

Antec 1200w

 

og scoren:

post-88790-1270504533,8568_thumb.png

Endret av **dp**
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sweet! husker den gang i tia man banka inn 50k+ i 3dmark03.. må si det e imponeranes det dær!

har du maxa fsb/bclk uten nitro? i så fall, hvor langt ville det strekke seg?

og en ting til.. Kortet ser sinnsykt fristende ut med div oppgraderinge fra R2E er det mye å hente i oppgraderingen uten nitro ellers? tenker litt på ekstra molex for pciE osv. om det hjelper..

Lenke til kommentar

tror ikke cpuen er allverden.. men time will show. trenger minne før jeg gidder å holde på noe mer tror jeg.

 

Den beste og dyreste cpu`en som er tigjengelig for vanlige forbrukere på planet jord er ikke allverden?

 

Nærmer deg vel verdensreksnart?

Lenke til kommentar

Pent resultat det der selv med så lite minne inv_biggrin.gif

 

Fant du ut hvilket kort som holder deg igjen på minne?

 

nei, har ikke testet.

 

Sweet! husker den gang i tia man banka inn 50k+ i 3dmark03.. må si det e imponeranes det dær!

har du maxa fsb/bclk uten nitro? i så fall, hvor langt ville det strekke seg?

og en ting til.. Kortet ser sinnsykt fristende ut med div oppgraderinge fra R2E er det mye å hente i oppgraderingen uten nitro ellers? tenker litt på ekstra molex for pciE osv. om det hjelper..

 

max blck er irrelevant for meg, jeg bruker bclk kombinert med ulåst MP. på denne måten får jeg uncore + minne akkurat som jeg vil. R3E er bedre enn R2E på endel måter, RC Connect og muligheten for fire skjermkort er vesentlig for meg. bedre strømkrets til cpu og egentlig alt annet på kortet er tatt til "the next level".. :)

 

tror ikke cpuen er allverden.. men time will show. trenger minne før jeg gidder å holde på noe mer tror jeg.

 

Den beste og dyreste cpu`en som er tigjengelig for vanlige forbrukere på planet jord er ikke allverden?

 

Nærmer deg vel verdensreksnart?

 

den er fremdeles ikke god nok, selv om det er den feteste på markedet :)

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

tror ikke cpuen er allverden.. men time will show. trenger minne før jeg gidder å holde på noe mer tror jeg.

 

Den beste og dyreste cpu`en som er tigjengelig for vanlige forbrukere på planet jord er ikke allverden?

 

Nærmer deg vel verdensreksnart?

 

Den er den beste cpuen ute nå ja, men den må også klokke bra :thumbup:

Noe ikke alltid de gjør, gjelder det samme på de dyre som billige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...