Gå til innhold

Lost 6x11: “Happily Ever After”(USA)


Anbefalte innlegg

lostt.jpg

Her skal det bare diskuteres episode 11 av sesong 6, “Happily Ever After”. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

“Happily Ever After”

Written by Carlton Cuse & Damon Lindelof

Directed by Jack Bender

 

Ukas Totally Lost er oppe på denne linken dag tirsdag.

http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_20313475,00.html

Teasere nederst i videoen.

 

Forhåndsdiskuter forventninger og episoden når den er sendes/er sendt, episoden sendes kl.2-3 natt til onsdag på ABC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var jo helt rått! Etter min mening en av de beste Lostepisodene jeg har sett på lenge, etter "Ab Aeterno". Vi får endelig vite mer om flash-sideways og hvordan den "fungerer" og vi får endelig et gjennsyn med Daniel. Rett og slett fantastisk, vil nok gi denne episoden en klar 10er fra min side. Men hva har skjedd med Desmond etter han ble utsatt for elektromagnetisme? Han virker jo nesten fjernstyrt! Ser for meg at Daniel og Desmond kommer til å teame opp om å finne den "ekte" tidslinja.

 

Gleder meg til neste flash-sideways!

Endret av Seisi
Lenke til kommentar

Nja, likte episoden. Men endte opp svakere enn Lighthouse, Ab Aeterno, Dr.Linus og sånt. Alikevel litt bedre enn sesongstarten i helheten. Å kjøre et slags "Flashes Before Your Eyes"-opplegg igjen synes jeg var herlig.

 

Gjensyn av både Eloise, George, Penny og Faraday var herlig. Og sistnevnte ville nok mange av fansen ha tilbake på en måte. Hvem flere kommer tilbake mon tro?

Lenke til kommentar

Elska episoden, den var altfor kort. Jeg trodde jeg skulle være lei av Desmond+Penny-øyeblikk, men når de har så syk kjemi sammen er det umulig å ikke bli rørt. Kult å ha Charlie i en litt større rolle igjen.

 

Eneste jeg ikke likte var det Faraday sa. Med mindre han faktisk har sett seg sjæl gjøre noe med en atombombe synes jeg det virka veldig tilfeldig å foreslå nøyaktig det.

Lenke til kommentar

Hmm, ja grei episode. Likte veldig gjensynet mellom Desmond og Penny. Det siste Desmond sa før episoden sluttet var at han skulle vise passasjerlisten til folkene som satt i flyet. Men hvorfor?

 

Han skulle vel ikke vise passasjerlista til de, men få tak i passasjerlista for å så kanskje fortsette i Charlie sitt spor og vise de "sannheten"..

 

Likte episoden meget godt forøvrig. Desmond/Penny er så utrolig bra! Håper vi så snart som mulig får se når Sayid tar med Desmond tilbake til MIB. Vil MIB skjønne umiddelbart at reglene ikke gjelder for han og se hvilken potensiell trussel han er. Slik jeg ser det nå så er vel kanskje Desmond nækkelen til å drepe MIB.

Lenke til kommentar

Liten teori jeg leste på nettet var at Widemore og co trenger Jin for å finne de stedene på øya der det er høy elektromagnetisme, for det er på de stedene MiB kan bli fanget. Og at hytta til Jacob, der Ben og Locke var vitne til at en person var fanget er en av disse stedene. Og de trenger Desmond siden han er den eneste som kan gå i nærheten av elektromagnetismen uten å bli drept.

Lenke til kommentar

Du godeste! Dette var kvalitet altså. Det ser ut til at de to plotlinjene endelig har sammenheng.

 

Var det bare en tilfeldighet at Desmond våknet opp igjen akkurat i det han håndhilste med Penny?

Hvordan kan han hoppe fra øya til flash-sideways? Var det med hjelp fra elektromaknetismen?

Lenke til kommentar

Nok en herlig Desmundo-episode! Greia med at han skulle vise oceanic-folka passengerlista kan muligens være at han ikke var på flyet i utgangspunktet, eller? Han dukket jo helt plutselig opp på 815 i LA X-ep'n... pga flash greia. Ellers konge å ha Charlie, Drive Shaft og "You All Everbody" tilbake + Radzinsky som taxidriver :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...