Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april 2010


Anbefalte innlegg

Et bilde jeg i grunnen skulle ha til aprilfesten i dag, men jeg irriterte meg over bakgrunnen så jeg endte opp med å vrake det. Hun som eier ryggen på bildet nektet og stille opp igjen en gang til, så jeg fikk ikke tatt det på ny. Nå når jeg ser på det nå en stund etterpå så likte jeg det litt allikevel, så jeg slenger det ut her.

 

post-195799-1270584896,0577_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen nordlysbilder fra i kveld:

 

4497669091_e6ddecd882.jpg

 

4497667601_a59cffbfeb.jpg

4498302156_640fd3e8b8.jpg

Jeg og Phazo (på forumet her) gadd ikke stå så veldig lenge, da det blåste ganske bra. Ikke var vi helt kledd etter været heller. Begynte dog å dabbe av da vi pakka sammen, så gikk sikkert ikke glipp av så mye.

Merker at jeg har lyst på noe videre enn 24mm - men først og fremst et bedre stativ. Bruker nå et som i sin tid var mamma sitt, fra 70-80-tallet, når ikke helt opp til dagens stativer (prøvde såvidt Phazos stativ anno ~2009).

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Sofakveld uten fotografering i kveld, bare TV og surfing og mysing på flotte bilder!

Hiver inn et par bilder til fra andre påskedag, tatt med E-P1 og Jupiter-8 fra 1956 ifm aprilfesten.

 

Ikke kjempeskarpt vidåpent, men moro likevel når skarpheten uansett ikke er det viktigste:

 

post-73994-1270593262,064_thumb.jpg

 

Denne kirkedøra har noe riktig "påskete" over seg, synes jeg (uten at jeg helt vet hvorfor):

 

post-73994-1270593280,5269_thumb.jpg

Lenke til kommentar

post-173370-1270553476,1527_thumb.jpg

 

 

/mine innlegg

 

Hvilket sykehus?

Bare nysgjerrig, siden jeg er i bransjen :)

 

Det der er vel hovedkvarteret til bildekritikken på forumet, skulle jeg tro.

 

 

 

 

@ bufodill: Drammen

 

@ sn0dig: spot on :yes:

 

Har intet av slik kvalitet som ellers postes i dette forumet, så jeg prøver med litt humor/ og et bevis på at også jeg har oppdaget "history brush" i PS. Det skal også sies at denne tråden er et av dagens høydepunkt, mye bra å se på, fin inspirasjon, og god stemning blandt folket.

Endret av flu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...