Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Macheda sin var virkelig ikke på samme måte. Den treffer brystet og armen som er INNTIL kroppen. Man må ha armer.

 

Drogba er et kvarter i offside.

 

Man må ikke bruke armen til å styre ballen i mål.

 

Jeg er enig i at dommeren var horedårlig, men det gikk faktisk mer i deres favør enn i Chelseas.

Lenke til kommentar

Ikke klag på dommeren i dag. Det blir bare for dumt.

Du sier selv at dommeren gjorde fire fatale feil. Skal man ikke klage på det? Det inkompetente dildohuet er faen ikke kvalifisert til å dømme en kamp som kan avgjøre ligaen sånn som han holder på.

 

Dårlig formulert av meg:

 

Jeg er enig i at dommeren var horedårlig, men det gikk faktisk mer i deres favør enn i Chelseas.

Lenke til kommentar

Vi gjør ikke noen dårlig kamp

Haha, tufs. Vi gjør en jævla dårlig kamp mot et ordinært lag.

 

Null kreativitet, null tempo, null fart. Uavgjort hadde vært mest fair, men jeg klager ikke over at Chelsea vant. Dommeren var dårlig, men det er ingen unnskyldning.

 

Vds 7

 

Neville 6+

Vidic 6

Rio 6

Evra 5

 

Valencia 2-

Scholes 5

Fletcher 5+

Park 5

Giggs 4

 

Berbatov 1

 

Macheda 7

Nani 7

 

Selg Berbaflopp i sommer vær så fuckings snill. Jeg lo høyt når han bommet på den ene sjansen han fikk. Macheda kom innpå å var bedre enn det Dimitar var i samfulle 93min. En skam for United trøya.

 

Om Valencia har flere slike kamper så må jeg nesten gi Hyrlen og co rett i at han er for begrenset. Utrolig skuffende at han ikke klarer å komme forbi fuckings Ferreira oftere.

 

Sir Alex 1, akuratt som mot Bayern.

Lenke til kommentar

Macheda sin var virkelig ikke på samme måte. Den treffer brystet og armen som er INNTIL kroppen. Man må ha armer.

 

Drogba er et kvarter i offside.

 

Man må ikke bruke armen til å styre ballen i mål.

 

Jeg er enig i at dommeren var horedårlig, men det gikk faktisk mer i deres favør enn i Chelseas.

 

Og her er bl.a. grunnen til at jeg hater Arsenal mere enn Liverpool. Hva har sannheten å si så lenge Manchester United taper.

 

Scouserene innrømmer i det minste at de ønsker at dommerene dømmer bort Manchester United

Lenke til kommentar

Barnslig å skylde på dommeren nå, alle kunne vel se at han gjorde jobben sin profesjonelt. United har i tillegg en historikk med flere avgjørelser i sin favør, så det blir bare dumt.

For det første, nei. Når han feilaktig gir ett mål til Drogba, ett mål til Macheda, samt unngår å blåse på to klare straffespark og en tvilsom situasjon har han ikke gjort jobben sin profesjonelt. Da er det lilleputtnivå på dømminga.

 

For det andre, skal man se sånn på det kan man også si at United har en historie med å få avgjørelser mot seg så det blir bare dumt.

Lenke til kommentar

Manchester United viser nå at de blir litt tannløse uten Rooney. Ingen tvil om det er virkelig det som gjør de målfarlige.

 

Synes ikke Manchester supporterene skal klage så mye på dommerene idag. Tilslutt ble det ganske jevnt dårlig dømt. Uansett, Chelseas andre mål er en kjempetabbe. Kjempeoffside, og selvfølgelig ikke mål. På en annen side så var vel kanskje Manchesters mål scoret med hånda. Uavgjort hadde kanskje vært mer rettferdig, men sånn er fotball.

Lenke til kommentar

Barnslig å skylde på dommeren nå, alle kunne vel se at han gjorde jobben sin profesjonelt. United har i tillegg en historikk med flere avgjørelser i sin favør, så det blir bare dumt.

For det første, nei. Når han feilaktig gir ett mål til Drogba, ett mål til Macheda, samt unngår å blåse på to klare straffespark og en tvilsom situasjon har han ikke gjort jobben sin profesjonelt. Da er det lilleputtnivå på dømminga.

 

For det andre, skal man se sånn på det kan man også si at United har en historie med å få avgjørelser mot seg så det blir bare dumt.

 

Drit i å fór det jævla trollet da.

Lenke til kommentar

Tragisk at dommerene er veldig sentral i begge tapene mot Chelsea. Vi fortjente kanskje ikke mer en uavgjort maks i dag men likevel... Det første målet var svakt av Valencia, Ferdinand og Evra. Dommerene har tapt seg noe sykt denne sesongen og de var dårlige fra før av.

 

Helvette altså..! Nå må Chelsea gå på en smell.

Lenke til kommentar

Skriver det samme som i Chelsea-tråden. Situasjonene nuller seg ut - både i forhold til straffesituasjonene i første omgang (der Anelka sin er soleklar, mens Park overspiller) - og på målene. Drogba sitt skulle vært avblåst for offside, men det skulle jaggu Macheda sin hands også.

 

Kampen skulle endt 0-1 til Chelsea, men de står uansett igjen som fortjent vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...