Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Akryl tåler ikke alkohol væsker? 

 

Korrekt

 

 

 

Mao, har du shotteglass i akryl har du blitt lurt.

Hadde for en liten stund litt i loopen... Tror 90% av det la seg øverst i res. Begynte å se sprekker der D=

 

Har tømt ut det meste av det nå. Det er i det minste veldig godt blandet ut. De sprekkene blir ikke verre i hvertfall. Kanskje jeg skal smøre superlim over på utsiden. Og bytte ut res når jeg gidder det. 

Lenke til kommentar

Tror dere det går an å få bedre temps enn rundt 30C idle 4,7GHz, 3570k på vannkjøling?

 

Er det noe jeg kan gjøre? Har et enkelt 2,5k oppsett jeg kjøpte fra ... Techbay!

 

Jeg har en radiator med 2x120mm vifter i topp, samt to vifter i front av kabinettet. Har en vifte bak i kab.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hørtes ikke unormalt ut, men kanskje litt høy vanntemperatur i det store og det hele?

 

Hvordan er resten av situasjonen? Romtemperatur, størrelse på radiator(er) etc?

Rom temp er rundt 20, men kabinettet står under en benk inni et hjørne, så jeg kjenner jo at det er mye varmere innunder der. Rad = tynn 360, tykk 240.

Lenke til kommentar

Tror dere det går an å få bedre temps enn rundt 30C idle 4,7GHz, 3570k på vannkjøling?

 

Er det noe jeg kan gjøre? Har et enkelt 2,5k oppsett jeg kjøpte fra ... Techbay!

 

Jeg har en radiator med 2x120mm vifter i topp, samt to vifter i front av kabinettet. Har en vifte bak i kab.

 

Selvfølgelig går det an. Senk romtemperaturen drastisk og/eller bygg ut noe vakent med radiatorer. Eventuelt en water chiller. 

 

Men hva gjør at du ønsker lavere idle temperatur? Med mindre det hadde vært snakk om noe skyhøyt som 60-70, kanskje mer, idle, så er idle temperatur uvesentlig.

 

 

Hørtes ikke unormalt ut, men kanskje litt høy vanntemperatur i det store og det hele?

 

Hvordan er resten av situasjonen? Romtemperatur, størrelse på radiator(er) etc?

Rom temp er rundt 20, men kabinettet står under en benk inni et hjørne, så jeg kjenner jo at det er mye varmere innunder der. Rad = tynn 360, tykk 240.

 

 

Spørsmålet er hvor mye varmere det er der da.. Er det 28°C der, så er jo ikke vanntemperaturen så gal. Er det 22°C der, så syns jeg vannet ditt kanskje blir litt i overkant varmt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...