Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Nice. Sånn må jeg ha når OC Formula kommer fra DI :)

Da får jeg fjernet den gullfargen også! Tror du DI kan ta den inn?

EDIT: Det skal jeg nå finne ut av selv..

Hmmm håper den passer på oc formula/3.1 også

 

Tvilsomt at det gjør forskjeller på HK akkurat i det området der vel? Ser at samma blokka passer til Pro-korta også. :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

En sånnen vil jeg ha i Plexi.

Dette greier vel dere å skaffe vel? ;)

 

Er litt travelt for tida (skal ta ferie på fredag) men kan høre. Bitspower er notorisk vanskelig leverandør :(

 

Har forhørt meg med dp allerede, men det burde være en ting dere kunne hatt i nettbutikken deres syns jeg, siden Asrock er deres greie. :D

Lenke til kommentar

Blir nytt HK, slanger, kjølevæske og litt slikt snadder over helga.

 

Har begynt å IKKE ha QD3 direkte på/over hardware fordi 2 ganger nå har de ikke lukket når jeg kobler fra. Jeg tar rett og slett ikke sjansen lenger! Så nå er det vanlig komp.nipler på GPU terminal og CPU blokk, og så har jeg QD3 på Res, pumpe og Rad. Videre har jeg dradd disse vekk fra øvrig HW, slik at hvis QD3 lekker ved avkobling så renner det ikke noe væske på noe viktig. Dermed kan jeg fortsatt relativt enkelt ta av f.eks CPU blokk, men det vil følge med litt slange.

 

Er litt skuffa over kvaliteten på QD3 - mulig jeg har hatt maks uflaks da. Jeg digger funksjonaliteten og hvor enkelt/greit det er med disse - men for Helv!¤!"# de må holde tett!

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Stoppekran vil medføre veldig mange flere ledd (og potensielle kilder for lekk). Ikke bare må man ha 2 kraner per QD (altså 1 på-'hun' siden og 1 på 'han'-siden) men man må også gjengekonvertere flere plasser og ha flere slangenipler. Kost er en ting. Annet er jo at det blir mer restriksjon totalt sett og mer "klumpete". Ser på dette som en dårlig løsning.

 

Jeg holder fast på QD, liker disse :) Får bare plassere dem litt strategisk hvis/når uhellet er ute. Skal ikke svartemale dem for mye - de er jo veldig hendige.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Blir nytt HK, slanger, kjølevæske og litt slikt snadder over helga.

 

Har begynt å IKKE ha QD3 direkte på/over hardware fordi 2 ganger nå har de ikke lukket når jeg kobler fra. Jeg tar rett og slett ikke sjansen lenger! Så nå er det vanlig komp.nipler på GPU terminal og CPU blokk, og så har jeg QD3 på Res, pumpe og Rad. Videre har jeg dradd disse vekk fra øvrig HW, slik at hvis QD3 lekker ved avkobling så renner det ikke noe væske på noe viktig. Dermed kan jeg fortsatt relativt enkelt ta av f.eks CPU blokk, men det vil følge med litt slange.

 

Er litt skuffa over kvaliteten på QD3 - mulig jeg har hatt maks uflaks da. Jeg digger funksjonaliteten og hvor enkelt/greit det er med disse - men for Helv!¤!"# de må holde tett!

Kan det være fargepartikkler fra kjølevæsken som på en eller annen måte klogger til så de ikke tetter?

Har ikke noen problemer med mine, men så er de bare et par mnd gamle :hmm:

 

De er såpass overpriset at kvaliteten bør være "top-notch" IMO

Lenke til kommentar

Skal jeg anta noe så er det smuss i radiator fra fabrikering. Bytt ut de QD som ryker og etterhvert så er

loopen skikkelig ren.

Nøkkelen er å skylle godt ut av radiatorene før man tar dem i bruk :D

 

Lurer på hvordan de renser AIOer på fabrikken.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...