Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå snakker de vel ikke om oc da;)( ikke slik du, vi tenker på )

 

Det snakkes om vann og modding samt 24\7 oc og kanskje litt mer slik jeg forstår det:)

 

Men angående testing så skal jeg og Hundenmin teste MYE fremover, men og holde så stort nivå som mange her vil kreves det flere intriserte som også vil legge i en god del penger selv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

jeg vil ha noen andres mening på dette

skal kjøle ned en i7 970 og 4 stykk 6970 kort

holder det da med en coolgate 360*120*60mm + coolgate 120*120*60mm + techbay 140*140*29?

Hva med MO-RA3?

9x120mm radiator. Det burde greit kjøle et par KW...

EDIT: må selvfølgelig plasseres utenfor kabinettet :p

Kan være kjekk å plassere stående intil husveggen på utsiden om du har rommet i 1. etg. og vil klokke eller ikke trenger varmen.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot å drifte en nettside samt korrekturlese artikler. Har også muligheter til å registrere .no-domener. kan også være med på en bit av regninga. Webhotell+.no-domene kommer på 600-700,- i året hos bra norsk host :)

 

Ser dog argumentet med at det ikke er så stor interesse for det i norge...

 

Jeg skriver gjerne tester og slikt. Bilder kan jeg også ta. Men jeg har ikke tid/krefter/økonomi til å drifte eller ha ansvar for noe. Jeg mener ideén har potensiale, men da må det flere bidragsytere til.

 

Jeg har også muligheten til å registrere .no-domener, dersom det er et problem.

 

Det jeg tenkte på er at overklokking.no er allerede kjent i Norge. Derfor hadde det vært en fin sak å drevet, på fritids/hobbybasis.

 

Personlig syns jeg vi skal holde oss unna overklokking.no. Det var en veldig god side i sin tid, men jeg er redd at et nytt forsøk vil fremstå som en 'etterligning' eller kopi.

 

Jeg kjenner ikke til de som styrte overklokking.no, men jeg heller mot at man holder den hellig. Tar gjerne en diskusjon på akkurat det, men det er min umiddelbare mening :)

 

 

Nå skal ikke jeg "disse" klokkinga her i landet, men om målet er å ha en nasjonal OC side bør dere få ut fingern og klokke litt mer seriøst :p HWbot-laget er en vits, jeg alene har jo fler poeng enn hele laget - og det med GOD margin.

 

Og det er vel her hovedproblemet ligger. Interessen er såppas liten at det er vanskelig å få på plass noe som funker bra. Da må det - som sagt - mange bidragsytere til, og en line-up som er gjennomført og definert.

 

Det aller beste hadde jo vært hvis hw.no åpnet litt mer opp for artikler, nyheter, guider og tester rundt overklokking og kjøling. Det heftigste de har ppd, er elendige tester av ferdigsett. HW.no har tapt seg de siste årene, og kunne etterhvert trengt litt krydder og sprit.

Lenke til kommentar

Og det er vel her hovedproblemet ligger. Interessen er såppas liten at det er vanskelig å få på plass noe som funker bra. Da må det - som sagt - mange bidragsytere til, og en line-up som er gjennomført og definert.

Ja, ineressen for klokking er vell liten, og heller ikke noe jeg haar interesse av. Det jeg derimot kunne tenkt meg var en bra "Hardware for modders" side, enten om det er casemods, vann/ekstrem, eller overklokking.

Sammler vi alt dette under en paraply må det vell være nok interesse til å opprettholde en slik side?

 

Bare en Copy-Translate-Paste side som leverer nyheter på denne fronten hadde vært nokk for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker idéen til Zepticon. En side for modding, vannkjøling og andre som driver med klokking eller annet av den typen. Egenproduserte og oversatte artikler, men med mye høyere kvalitet enn Arshell sine artikler for tek.no.

 

Ikke noe problem å kjøre f.eks wordpress på en slik side, nei. Kan ta meg av koding, men kan av og til være ganske opptatt i perioder.

 

edit: Selv bryr jeg meg ikke om klokking, men et veldig stillegående vannkjølingssystem er mer i min bane :wee:

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Dette høres ut som en god ide!

Kan gjerne bidra jeg også, driver fortsatt å planlegger mitt build (og legger av penger, hah).

Får vi opprettet en slik side kan vi alltid tipse HW redaksjonen om det og få en nyhet der for litt PR :whistle:

 

Noen som vet om ett bra kabinett feste for Mo-ra serien?

Lenke til kommentar

Det aller beste hadde jo vært hvis hw.no åpnet litt mer opp for artikler, nyheter, guider og tester rundt overklokking og kjøling. Det heftigste de har ppd, er elendige tester av ferdigsett. HW.no har tapt seg de siste årene, og kunne etterhvert trengt litt krydder og sprit.

 

Snakker om sola: Klikk paa meg!

Har ikke lest gjennom den enda da, saa jeg vet ikke hvor god den er :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...