Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...


Nizzen

Anbefalte innlegg

Sjekk i spill du :thumbup:

Er det som teller hvis man ikke prøver og få poeng på hwbot, samt sette nye personlig rekord.

 

Har testa litt med bc2 også, og det funka fint.

 

Og jo, hadde planer om å sette personlig rekord i vantage i løpet av kvelden :p selv om den lett ble slått i det jeg satt inn det nye skjermkortet, så er det gøy å prøve å få så bra som mulig :)

 

Innstalerer unigine heaven benchmark nå, blir nok en del benching i løpet av kvelden :)

 

Btw, bra bundle med msi kortet også, fikk 2 gratis spill :D

 

Fikk just cause 2 og så kan jeg velge mellom street fighter 4, resident evil 5 og dark void.

 

Noen som har innspill på hvilket av de spillene jeg burde velge ? :p

Endret av henrikw92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen. Problemer med sli oppsettet i det siste (2x 460)..

Noen ganger fryser hele pc'en og tvinger at jeg må slå den av (dette er når jeg spiller, tempen er da grei).

 

Og nå klarte de ikke Unigine heaven benchmark testen, første gangen tok de gjennom hele men fikk problemer på slutten med at de hoppet fra 0 til 90% ish på hvor mye de jobbet, så jeg prøvde på nytt da frøys pc'n.

Nå en gang til så sluttet skjermdriveren å fungere midt i benchmarken...

 

Jeg installerte drivere på nytt tidligere idag for å se om det fikset seg...

Lenke til kommentar

Faen. Problemer med sli oppsettet i det siste (2x 460)..

Noen ganger fryser hele pc'en og tvinger at jeg må slå den av (dette er når jeg spiller, tempen er da grei).

 

Og nå klarte de ikke Unigine heaven benchmark testen, første gangen tok de gjennom hele men fikk problemer på slutten med at de hoppet fra 0 til 90% ish på hvor mye de jobbet, så jeg prøvde på nytt da frøys pc'n.

Nå en gang til så sluttet skjermdriveren å fungere midt i benchmarken...

 

Jeg installerte drivere på nytt tidligere idag for å se om det fikset seg...

 

Prøv å disable SLI. Du kan jo også prøve ett og et kort, kanskje et av dem failer og tar det andre med seg.

Lenke til kommentar

Hmm nyeste driveren.. Kan prøve den forrige.

 

Tror kanskje jeg mistenker det nye 460'en jeg fikk tilbake fra RMA er litt smådefekt.. Når jeg fikk den så satt jeg den i øverste sporet som GPU1, da fikk jeg kræsj i hytt og pine, oppdaterte da drivere SAMT byttet om plasseringen på kortene så vet ikke hva som fikset det..

Skal prøve litt mer i morgen, orker ikke åpne opp og fikle inni der nu.

Lenke til kommentar

Alright, furmark kjørte fint på begge kortene hver for seg, så ganske sikker på at det er driveren. skal prøve en annen driver.

Ser ut til å være fikset nå etter reinstall av driver.

 

Har også prøve å klokke kortene enda høyere da det skal være veldig enkelt gjort på disse kortene..

Men neida. er nå på 805/1610/2000

 

Selv med opp-volting fra 1037 til 1087 så klarer den 830-840 og 850 core clock like fint, en liten stund, så kræsjer det.

Og 810 er et sånnt magiskt ulykkestall på core clock.. bsod uansett når jeg prøver 810.

 

Men jaja, er fornøyd med det jeg har nå, men hadde vært morro å fått den enda høyere slik veldig mange andre 460 kort klarer uten problemer..

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Bra resultat ! :) prøv å kjør i 1680x1050 bare for å sammenligne med mine 480 ;)

 

 

Skaff deg en ny skjerm!

 

Hehe :p har vurdert å kjøpe meg 2 stk på 1920x1200 men har jo 3dvision på denne skjermen, noe som faktisk er ganske rått ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...