Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Funker faktisk veldig bra ! :D MEN, problemet er når du skal spille online :p da er det en stoooor ulempe : p men singleplayer er sykt morro å spille i 3D :)

Spessielt bad company 2 (Y)

Og etter at PowerDVD 10 kom ut så er det sykt morro å se Vanlige 2D filmer i 3D :)

 

Det er egentlig der jeg sliter når det gjelder ny skjerm, enten så er det 2 stk 3D skjermer til så jeg får 3D vision surround eller 2 stk skjermer på 1920x1200 :)

Noen forslag ? Skal btw IKKE han en skjerm med 1920x1080 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Hehe :) anbefaler egentlig 3D vision sterkt, eneste minuset er som sagt oppløsningen, enten er det 1680x1050 eller 1920x1080 (en oppløsning jeg er totalt imot...).

Hadde de bare kommet med en skjerm med 1920x1200 på 120hz ! :D

Når det gjelder vannkjøling venter jeg spent på Corsair H70 ;)

Lenke til kommentar

Ja, er ikke veldig begeistret over 16:9 formatet jeg heller...

Helt idiotisk at PC skjermindustrien gikk over til det...

I guess de tjente på det under den værste "Full HD" hypen, siden de fleste ikke aner hva det betyr, bare at det åpenbart må være bra!

 

For oss betyr det mindre skjermer.

 

Får se hva jeg kjøper.. hadde vært veldig digg å slippe støyen fra kortene da...

Lenke til kommentar

Funker faktisk veldig bra ! :D MEN, problemet er når du skal spille online :p da er det en stoooor ulempe : p men singleplayer er sykt morro å spille i 3D :)

Spessielt bad company 2 (Y)

Og etter at PowerDVD 10 kom ut så er det sykt morro å se Vanlige 2D filmer i 3D :)

 

Det er egentlig der jeg sliter når det gjelder ny skjerm, enten så er det 2 stk 3D skjermer til så jeg får 3D vision surround eller 2 stk skjermer på 1920x1200 :)

Noen forslag ? Skal btw IKKE han en skjerm med 1920x1080 :)

 

Heller 1920x1080 enn 1680x1050

Vil nokk ta en stund før det kommer høyere oppløsning på 3d

Lenke til kommentar

Jeg elsker 1920x1080 og kjenner en god del andre som gjør det så.

smak og behag...lurer på når folk skal forstå det jeg istedenfor den holdningen "ei,fjern hele formatet for JEG liker ikke det" :roll:

 

Skjønner ikke helt hva man kan like med det formatet...

Vi hadde 16:10, og det er da mye bedre enn 16:9 på en PC skjerm!

 

Vi får jo bare mindre plass på skjermen...

Hmmm... Vurderer den skjermen med 3D vision sterkt nå :hmm:

Lenke til kommentar

Det er praktisk til alt annet enn gaming, men ellers enn det har jo Amanita helt riktig. Øynene sitter jo ikke oppå hverandre, men ved siden av hverandre, så at en skjerm er bredere passer synet vårt helt perfekt. Derfor, så passer 1080p meget bra til gaming.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...