Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen andre som opplever at navigasjon med gps bruker helt sykt mye strøm. Batteriet tappes kraftig når jeg kjører med CoPilot på selv om jeg har den koblet til strøm via sigarettenneren. Det kan da umulig være meningen, selv om skjermen står på hele tida. Noen andre som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det har kommet løsning på proxy oppsett enda?

Trenger å legge inn adressen til en "automatisk oppsettfil" som skolens instillinger ligger i, som ligger på nettverket.

 

En wpad fil om noen lurer...Kansje kan jeg legge den rett på telefonen?

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar

hegerber: Er normalt det der, ja. Laderen må levere over 1A strøm for å ikke tappe mens navigering skjer..

 

Squy: Jada, er noen streker der, en form av noe slag. Men synes ikke med mindre sterk lys og svart skjerm.

 

WCH: Faktisk så har Samsung kommet med mange oppdateringer, men det har ikke blitt så mange offisielle. Se her for alle de faktisk har gitt ut; http://samsung-firmw...amsungi9000.htm Ganske mange på kort dit.

Endret av zyrex
Lenke til kommentar

altså...tror ikke det er lov å reklamere for piratprogramvare her på forumet, ta det heller på pm...

uansett: advanced task manager trengs ikke..les mere her: http://www.droidnytt.no/?p=4996

 

jeg avinnstalerte det, var sykt uvant i begynnelsen å ikke trykke på kill apps, men jeg kan skrive under på at telefon føles kjappere nå!

 

Jeg avinstallerte Advanced Task Manager, og etter 1dag så er min telefon så treg at når den ringer, får jeg ikke opp svar knappen på skjermen før etter ca. 5 sekunder og telefonen er tregere enn noengang.

 

Installerte Advanced Task Manager igjen, da jeg åpnet programmet var listen over aktive programmer på 2 hele skjerm sider.

Jeg kommer til å bruke Advanced Task Manager helt til froyo updaten er klar.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

 

 

Jeg avinstallerte Advanced Task Manager, og etter 1dag så er min telefon så treg at når den ringer, får jeg ikke opp svar knappen på skjermen før etter ca. 5 sekunder og telefonen er tregere enn noengang.

 

Installerte Advanced Task Manager igjen, da jeg åpnet programmet var listen over aktive programmer på 2 hele skjerm sider.

Jeg kommer til å bruke Advanced Task Manager helt til froyo updaten er klar.

 

ehe, jeg var nok litt kjapp å svare på den. Nå synes faktisk jeg også at telefon ble vesentlig tregere:( ting som market og internett gikk mye kjappere uten task killer, mens mye annet var kjappere med task killer, så jeg beholder den nok en stund til jeg og

Lenke til kommentar

Noen som har fått noen streker under skjermen sin? Jeg har fått hørt at AMOLED skjermer har sånne streker naturlig. De ser ut som honrisontal og vertikal streker ca 1 cm lange hver. sjekk skjermen når den er slått av under sterkt lys ellers vil dere ikke ser dem om de er der.

 

Det er kretskortet som ligger under skjermen du ser

 

Untitled-2.png

 

Galaxy S Transparent Screen?

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en fin bilholder for vår flotte telefon? Gidder mest sannsynlig ikke noe fits-all-crap. Ikke norske forhandlere, men ebay etc er fint.

 

Gjerne med sugekopp til vinduet.

 

 

 

 

Jeg bruker en slik "fits-all-crap" sak fra Clas Ohlson med sugekopp. Den kan også vris slik at telefonen ligger. 

 

 

Har brukt den med Nokia N95, HTC Hero og Samsung S. Fungerer bra (selv om det er "fits-all-crap"! ;)

 

 

Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever at navigasjon med gps bruker helt sykt mye strøm. Batteriet tappes kraftig når jeg kjører med CoPilot på selv om jeg har den koblet til strøm via sigarettenneren. Det kan da umulig være meningen, selv om skjermen står på hele tida. Noen andre som har erfaringer med dette?

I sommer kjørte jeg fra gjøvik til kolvereid (ca 69 mil) med copilot aktivert hele vegen. Dette er en biltur på 10-12 timer når du har med deg unge og kjerring! Med billader fra nokia (micro-usb som fungerer på samsung galaxy s), hadde jeg fult batteri hele vegen, så tror ikke man må ha noe spesiell billader.

Kjøpte min på telekiosken.

.. Mulig det er noe feil på den telefonen du har?

 

Skrevet fra min samsung galaxy s med jm2 firmware, rootet og med lag fix fra xda-developers.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en fin bilholder for vår flotte telefon? Gidder mest sannsynlig ikke noe fits-all-crap. Ikke norske forhandlere, men ebay etc er fint.

 

Gjerne med sugekopp til vinduet.

Jeg har bestilt den broadit kommer med fra telekiosken. Selve holderen er ikke tilgjengelig enda, men du må også ha feste som passer til din bil (selges sepparat).

Hvis du reserverer nå, får du den så fort den er Tilgjengelig. Broadit er kjent for å ha god kvalitet, så derfor har jeg gått for denne.

Har kjøpt via telekiosken slik at jeg har en forhandler å forholde meg til. Litt dyrere enn ebay, men god service over hele landet om problemer skal oppstå.

 

Ellers er det som mange andre forteller, en rekke multi holdere tilgjengelige ulike steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...