Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt en slik Brodit-holder. Nettbutikken jeg handlet med hadde ikke noen lagerstatus på sine sider, og ser nå at den står i restordre. Før jeg ser den kommer vil jeg ikke si noe fra eller til om hverken holder eller nettbutikk.

 

Prøvde også å kjøpe en Zenus-veske fra Gmarket i Korea. Det ser ut til å ha gått rett vest - eller øst. Til tross for at ordren var tydelig merket med Norge så har de sendt den "domestic" og fått den i retur, og mest sannsynlig havner den som refund. En forferdelig rotete side som ikke frister til gjentagelse.

 

Ellers så svarer mobilen til forventningene. Den gjør det den skal, og har også betydelig dingsefaktor.

 

En ting jeg savner er en skikkelig armholder (til jogging etc). De til Apple-produktene er litt for små. Kjøpte en på elkjøp beregnet på ipod classic, den passer noenlunde, men er litt for kort. Om ikke annet er den så trang at mobilen aldri kommer til å falle ut... Kjøpte også en fra Dealextreme, betydelig dårligere kvalitet, men passer litt bedre (tror det var iphone 4 varianten). Og som alltid er armremmen for kort. Hvem er det egentlig som står modell for disse? Jeg er ikke noen bodybuilder - bicepsen er langt langt derifra, så hvor får nettopp de folkene tak i sine armvesker? En slik kartveske som pilotene knytter rundt låret kanskje :D

Lenke til kommentar

Var innom Telekiosken i dag når jeg handlet nye støvletter til samboeren ;)

Holderen var på lager i Trondheim, og er jeg heldig har jeg den allerede i morgen - eller lørdag. Feste til bilen hadde kommet for lenge siden, så da er alt snart i boks :D

Legger ut bilde og info når jeg har fått testet den.

Lenke til kommentar

Var innom Telekiosken i dag når jeg handlet nye støvletter til samboeren ;)

Holderen var på lager i Trondheim, og er jeg heldig har jeg den allerede i morgen - eller lørdag. Feste til bilen hadde kommet for lenge siden, så da er alt snart i boks :D

Legger ut bilde og info når jeg har fått testet den.

 

Litt tidlig på morningen, men hvilken holder er det snakk om her? :D

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Var innom Telekiosken i dag når jeg handlet nye støvletter til samboeren ;)

Holderen var på lager i Trondheim, og er jeg heldig har jeg den allerede i morgen - eller lørdag. Feste til bilen hadde kommet for lenge siden, så da er alt snart i boks :D

Legger ut bilde og info når jeg har fått testet den.

 

Litt tidlig på morningen, men hvilken holder er det snakk om her? :D

Denne holderen fra Brodit :)

Lenke til kommentar

Noen som kan komme med en rask guide/side til hvordan man kan flashe telefonen til froyo med lag fix? :new_woot:

Her

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665

 

Takk for siden, men du har ikke en link direkte til en guide? Step by step.

Følg denne guiden, men istedenfor å bruke firmware-pakken som guiden har lagt ved - laster du ned firmware-pakken du finner her.

 

Personlig synes jeg at Froyo-firmwarene som er tilgjengelige pr. dags dato er for ustabil og dårlig til daglig bruk, så jeg bruker JM2 firmware inntil videre.

Nå er det jo ikke så alt for lenge til (1 mnd ca) at det kommer offisiell oppdatering fra Samsung, så klarer du å vente - er jo det smartere....

Lenke til kommentar

Har nå bestilt meg denne etter å ha hatt Desire for en periode.

Noen som kan fortelle hvordan denne laggingen er? Og har Samsung sagt noe om dette i forhold til FroYo oppdateringen, som vel kommer i september en gang? Og hvordan er denne GPS-feilen?

 

Edit 1: Tenkte jeg skulle prøve å installere Samsung Kies før jeg fikk telefonen. Er det sånn at jeg må ha telefonen koblet til ved installering?

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Noen som kan komme med en rask guide/side til hvordan man kan flashe telefonen til froyo med lag fix? :new_woot:

Her

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665

 

Takk for siden, men du har ikke en link direkte til en guide? Step by step.

Følg denne guiden, men istedenfor å bruke firmware-pakken som guiden har lagt ved - laster du ned firmware-pakken du finner her.

 

Personlig synes jeg at Froyo-firmwarene som er tilgjengelige pr. dags dato er for ustabil og dårlig til daglig bruk, så jeg bruker JM2 firmware inntil videre.

Nå er det jo ikke så alt for lenge til (1 mnd ca) at det kommer offisiell oppdatering fra Samsung, så klarer du å vente - er jo det smartere....

 

Takk for et flott svar! Jeg tror jeg drøyer til den offesielle updaten. La inn lagfix i stedet, gjorde telefonen mer responsiv, så da klarer jeg nok vente :thumbup:

 

Sitter nå å leker meg litt her og lurte på om noen har noen artige widgeter å anbefale? :w00t:

Lenke til kommentar

Kan man få knyttet hotmail-kontoen sin til e-postleseren på Galaxy S? Har i tillegg jobbmail(ikke hotmail), vil det være noe problem å få brukt begge på mobilen?

 

Hvordan er wifi-kvaliteten, mange som sliter med å koble seg opp og få en stabil tilkobling?

Har trådløst nettverk der jeg leier, og på arbeidsplassen. Sett at jeg lager en tilkobling til hvert nettverk, vil det da være mye jobb å veksle mellom disse to ettersom hvor jeg befinner meg? Eller er det f.eks. bare å legge en wifi-widget på startskjermen og der kan jeg velge mellom de aktuelle tilkoblingene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...