Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Det er jo Android 2.1, mer vet jeg ikke. Dette er helt nytt for meg, første gangen jeg gjør meg ordentlig kjent med operativsystemet.

Ja, men hvilket OS du har, har ingenting og si på dette. På HTC sine telefoner kan man, for å få skrevet eksempelvis "på", bare trykke p, så a og da kommer det opp "på" som alternativ med en gang. Samme med ost, altså foreslår den ost eller øst.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En video som viser smart life med Galaxy S I9000; http://www.youtube.com/watch?v=fnntoZ0rZPU&feature=related

 

PS! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende dockstasjon som den som er ca etter 3:58 i filmen? Hadde vært perfekt på nattbordet.

 

Edit: Det er denne som er avbildet her; http://www.slashgear.com/galaxy-s-official-accessories-revealed-desk-car-docks-dlna-hd-streamer-1197250/

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Var innom Telekiosken i dag når jeg handlet nye støvletter til samboeren ;)

Holderen var på lager i Trondheim, og er jeg heldig har jeg den allerede i morgen - eller lørdag. Feste til bilen hadde kommet for lenge siden, så da er alt snart i boks :D

Legger ut bilde og info når jeg har fått testet den.

 

Litt tidlig på morningen, men hvilken holder er det snakk om her? :D

Denne holderen fra Brodit :)

 

Hvilken nettbutikk selger denne, prøvde å finne butikk via brodit.com, men ingen av de "offisielle" butikkene som var der ser ut til å ha denne inne, eller iallefall fant ikke jeg noen pris på den. Og det var dårlig med info om produktet.

Lenke til kommentar

Har nå bestilt meg denne etter å ha hatt Desire for en periode.

Noen som kan fortelle hvordan denne laggingen er? Og har Samsung sagt noe om dette i forhold til FroYo oppdateringen, som vel kommer i september en gang? Og hvordan er denne GPS-feilen?

 

Edit 1: Tenkte jeg skulle prøve å installere Samsung Kies før jeg fikk telefonen. Er det sånn at jeg må ha telefonen koblet til ved installering?

Noen?
Lenke til kommentar

Har nå bestilt meg denne etter å ha hatt Desire for en periode.

Noen som kan fortelle hvordan denne laggingen er? Og har Samsung sagt noe om dette i forhold til FroYo oppdateringen, som vel kommer i september en gang? Og hvordan er denne GPS-feilen?

 

Edit 1: Tenkte jeg skulle prøve å installere Samsung Kies før jeg fikk telefonen. Er det sånn at jeg må ha telefonen koblet til ved installering?

Noen?

 

Nei, det går helt greit uten.

Lenke til kommentar

Har nå bestilt meg denne etter å ha hatt Desire for en periode.

Noen som kan fortelle hvordan denne laggingen er? Og har Samsung sagt noe om dette i forhold til FroYo oppdateringen, som vel kommer i september en gang? Og hvordan er denne GPS-feilen?

 

Edit 1: Tenkte jeg skulle prøve å installere Samsung Kies før jeg fikk telefonen. Er det sånn at jeg må ha telefonen koblet til ved installering?

Noen?

 

Nei, det går helt greit uten.

Jeg får opp en melding at den ikke har tilgang til finserveren og at installasjonen må avsluttes.
Lenke til kommentar

Angående typiske mkv filer på 720p filmer som gjerner er på 4.46 GB eller noe sånt. Hvordan får jeg dette på min Galaxy S? Når jeg prøver å overføre så sier den at filer over 4GB tillates ikke :O

Konverter fila.

http://www.mediacoderhq.com/editions.html med CUDA støtte..Og gratis ikke minst.

På Cuda versjonen,trykk tannhjulet--->velg øverste-->velg nederste og restart program for engelsk..

 

Eller enda enklere og ikke minst raskere last ned en splitter og del filen i 2

Endret av taz
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvor jeg laster ned samsung kies fra? Eller hva jeg gjør feil. Var på sammsung.no sin side å bladde frem i9000 å valgte software installerte osv. Men den finner ikke mobilen. Går jeg inn på apps viser den bare samsung wave når jeg trykker select phone.

Bruker win7 64-bit.

Lenke til kommentar

Angående typiske mkv filer på 720p filmer som gjerner er på 4.46 GB eller noe sånt. Hvordan får jeg dette på min Galaxy S? Når jeg prøver å overføre så sier den at filer over 4GB tillates ikke :O

Konverter fila.

http://www.mediacoderhq.com/editions.html med CUDA støtte..Og gratis ikke minst.

På Cuda versjonen,trykk tannhjulet--->velg øverste-->velg nederste og restart program for engelsk..

 

Eller enda enklere og ikke minst raskere last ned en splitter og del filen i 2

Splitter funka ikke, siden lyden i disse mkv er gjerne surround 5.1 eller DTS eller annet kult men som ikke er støttet av Galaxyen...Takk for Cuda, den er jo mye raskere i konvertering enn Handbrake la jeg merke til.

Endret av Squy
Lenke til kommentar

Angående typiske mkv filer på 720p filmer som gjerner er på 4.46 GB eller noe sånt. Hvordan får jeg dette på min Galaxy S? Når jeg prøver å overføre så sier den at filer over 4GB tillates ikke :O

 

 

Jeg vil tro det er pga fat32 som ikke støtter filer på 4 gb eller mer :ermm:

javel, men windows bruker vel fat32, og den sluker jo filer over 4gb lett, skjønner ikke helt, men uansett, å kjøre mkv filer direkte går jo ikke med mindre du like lydløse filmer. Skulle ønske det fins en spiller som la deg velge lyd spor slik at stereo lyd kan spilles direkte.

Endret av Squy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...