Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt samsung galaxy siden jul, og har nesten hele tiden hatt rom'et til darky. Men da jeg flasha rom'et han måtte jeg endre firmwire og lignende for å kunne roote, og det endte med at jeg nå har js3 som csc. Jeg husker ikke helt hvordan den norske er, men det er ikke den jeg har nå. Men uansett, jeg bestemte meg nå for å oppdatere firmware gjennom kies og da tenkte jeg at jeg skulle gjenopprette til fabrikkinnstillinger først for å kunne oppdatere til norsk firmware i kies. Jeg trodde da at csc skulle endre seg tilbake til den norske.. men jeg får fortsatt opp at denne enheten ikke kan oppdateres så da kommer jeg til spørsmålet mitt;

 

Hvordan får jeg tilbake den originale csc'en min (som er norsk) og, dermed muligheten til å oppgradere til norsk firmware?

 

takk til de som kunne hjelpet meg litt nå!

Vel, hvis du har kjørt med darky's har du vel oversikten selv, men hvis du har muligheten til å kjøre download med home/lyd ned/power on, kan du legge inn siste fw fra samfirmware.com med odin.. laster du ned csc xee, kan du bare vente på å legge inn siste bugfix med kies når den kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart med det liksom, nå er jeg endelig superfornøyd med min Galaxy i9000, og tror du ikke jeg nå nettopp bestilte en Samsung I9100 Galaxy S II? Verden går fremover, og jeg har en datter som smiler når hun får den gamle ... :cool:

 

Jeg har også bestilt den nye S2, klarte ikke å la være, samtidig begynner kona sin Galaxy S I9000 å svikte, da overtar hun den jeg har, og jeg kan kose med videre med S2 :thumbup:

 

Haha - kona har pølsefingre, derfor kjøpte jeg først en LG P500 Optimus One, men det ble krøll med SMSene hennes. Så fikset jeg en med ekte tastatur - en Samsung Galaxy 551 - egentlig en suppetelefon, men hun er fornøyd ..., salige er de som ikke vet ... :tease:

 

Mitt problem er at kona egentlig vil ha den nye.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn nye Gingerbread 2.3.3 igjennom Odin, siden jies fucka til hele telefonen for meg. ALT hang seg i oppstarten. Telefonen stoppet når s'en kom opp og vibrerte da tre ganger og slo seg av. JIPPI.

Men takket være Odin fikk jeg lagt det til på den måten.

Eneste jeg lurer på er om Voodoo Lagfix fungerer på Gingerbread også? Jeg hadde det på Froyo og var KJEMPE fornøyd med telefonen da :D

Lenke til kommentar

Noen her som har testet slike 3500mAh batterier?

 

Må man bruke den stygge bakplaten til disse?

 

 

Jeg antar at det er noe slikt: http://www.dealextreme.com/p/replacement-3-7v-2800mah-lithium-battery-rear-cover-for-samsung-i9000-46869

 

Kan garantere at det ikke er i nærheten av 3500mAh. Vil si at 2400 mAh er mer realistisk med tanke på at det orginale batteriet er 1500mAh. Og ja batteriet stikker ut av telefonen sammen med bakdekselet så telefonen blir nesten dobbel så tykk.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Det med tilbehør til Samsung SGS 2 tror jeg kommer til å bli ett enda større problem enn med SGS. Jeg tror ikke den telefonen kommer til å selge like mye som den denne tråden handler om. Enkelt og greit fordi det blir for kort mellom oppgraderingene til at mange slenger seg på, og Samsung møter enda sterkere konkurranse i andre android-telefoner.

 

Dette er ikke noe unikt Samsung-problem. Det er ett generelt ikke-iPhone-problem. Du kan ta deg gift på at iPhone5 kommer til å ha alle tenkelige dupeditter og vesker fra tredjepart allerede fra dag 1. Dette er ett element i mobilkampen som Gartner nok har glemt i sine analyser. Den gratisreklamen Apple før gjennom tredjeparts reklame for dippedutter til harrybamsen er enorm.

Lenke til kommentar

Det med tilbehør til Samsung SGS 2 tror jeg kommer til å bli ett enda større problem enn med SGS. Jeg tror ikke den telefonen kommer til å selge like mye som den denne tråden handler om. Enkelt og greit fordi det blir for kort mellom oppgraderingene til at mange slenger seg på, og Samsung møter enda sterkere konkurranse i andre android-telefoner.

 

Dette er ikke noe unikt Samsung-problem. Det er ett generelt ikke-iPhone-problem. Du kan ta deg gift på at iPhone5 kommer til å ha alle tenkelige dupeditter og vesker fra tredjepart allerede fra dag 1. Dette er ett element i mobilkampen som Gartner nok har glemt i sine analyser. Den gratisreklamen Apple før gjennom tredjeparts reklame for dippedutter til harrybamsen er enorm.

 

Jeg er helt enig med deg. Se bare på hvor dårlig utvalg det egentlig er til Galaxy I9000 kontra Iphone, det er latterlig dårlig synes jeg. Samt at hvis man vil ha noe ekstra utstyr så må man ty til Ebay etc, da ingen selger slikt utstyr i sine norske web butikker.

 

Jeg har valgt å kjøpe S2 pga. kona trenger en ny telefon, og da overtar hun min "gamle" I9000. Eneste utstyr jeg trenger til S2 er gummi beskyttelse til telefonen og docking. Gummi beskyttelse er bestilt og på vei, så da mangler jeg bare dockingen, og den kommer i Juni.

Lenke til kommentar

Har dere med ginger norsk swype?

har lagt inn en custom (debusrom) som har norsk systemspråk, men ikke norsk swype.

Tenker det er greitt å forhøre seg før jeg begynner å lete inni andre roms for å hente det ut.

 

Jeg har også denne. Noen som vet hvor man kan få tak i tastatur med æ ø å og norsk ordbok til standard 4x3 tastatur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...