Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Bruker du et program til å sette den i flightmodus eller gjør du det manuelt? Man sparer jo litt batteri på det, selv lader jeg telefonen hver natt i dockingen min.

 

Bruker ikke noe tredjepartsprogram. Du kan enten gå via instillinger>trådløs og nettverk>offlinemodus (huke av/på), eller trykke inn on/off knappen på telefonens høyre side og velge der.

 

Og - jeg setter den ikke i flymodus for å spare batteri eller noe, jeg gjør det grunnet at jeg ikke vli bli rint til/smset til når jeg er i sengen. Alarmen virker uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteritiden på min telefon er også blitt dårligere etter 2.3 updaten :-(

10timer å 39min å den er på 30%

Men lurer på hvorfor googlemaps har brukt 15% av batteriet uten jeg har brukt det.

 

Men utenom det har telefonen ENDELIG blitt veldig bra!

Virker som alt flyter mye finere(ikke lagg)

Spill har også blitt mye bedre, merker ikke lagg når mye skjer på en gang.

Å enda bedre, samsung har fjernet det tåpelige trykk for å lese mer tingen i meldinger, savner forsatt det skal gå ann å kopiere deler av meldinger + bruke æøå når enn skal ringe.

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Oppdaterte til Gingerbread via Kies i går kveld. Etter det får jeg ikke til å ringe. Har prøvd å bestille nye instillinger fra NetCom, men det hjalp ikke. Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg kontakte NetCom eller er det noen instillinger på telefonen?

Har du prøvd å tatt en full reset av telefonen?

 

Jeg har blitt flinkere til å bruke hurtigtaster, og brukte derfor disse når jeg skulle ringe igår. Fant ut at det var det som var problemet, måtte legge opp hurtigtastene på nytt. Har sikkert funka hele tiden uten hurtigtastene, hoho :cool:

Men takker for svar, likevel!

Lenke til kommentar

76 % etter 25 timer og 38 minutt, og jeg har ringt og herjet og spilt Angry Bird, men ikke mye wifi, og 0 bluetooth.

 

Er det mulig? Du må ha en atom reactor av batteri, min holder 4-5 timer dersom jeg spiller Angry birds etc.

 

Siden jeg har mast hull i hodet på dere gjeldende dette med batterilevetid, skal jeg følge opp og se hvor lenge den holder ut. Nå er den på 75 %, og av dette har skjermen brukt 45 % ...

 

Enten er tallene her riv ruskende gale, eller så begriper ikke jeg hva som skjer. Det eneste jeg vet er at jeg alltid har unngått å tappe batteriet ned veldig mye, har og docking jeg har hatt den i på kontorpulten mange ganger på dagtid. Har to originale Samsungbatterier, og dette som er i nå er det nyeste.

 

Skal ha den på lydløs i natt, og ikke skru den over på flymodus, så får jeg se. Kanskje dropper den fra 70 til 0 på et blunk grunnet tallene jeg avleser ikke stemmer? :ph34r:

Lenke til kommentar

Enten er tallene her riv ruskende gale, eller så begriper ikke jeg hva som skjer.

Tipper tallene er riv ruskende gale ja. Jeg opplevde det samme en gang tidligere da jeg fortsatt hadde 2.1. Trodde batteriet aldri skulle ta slutt, men så slo telefon seg plutselig av selv om batteriindikatoren mente det var over 50% igjen. Skjedde aldri igjen senere.

 

Når det er sagt, opplever jeg også at batterikapasiteten er forbedret med 2.3.3.

Lenke til kommentar

Folkens! :) Da jeg (midlertidig) fjernet lagfixen på mobilen, og skulle laste ned 2.3.3, fant jeg ut at den var trukket tilbake. Uten lagfixen lægger telefonen som et h****. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake (fjernet den ved å lage en mappe i voodo som het "disable_lagfix") er det bare å fjerne den mappa og restarte telefonen? Prøver å unngå bricking :p

Lenke til kommentar

Prøver igjen jeg (redd for å kødde opp....)

Har "3button combo ok", har NEE telefon, ikke rootet, ikke kjørt annent enn offisielle roms, ikke brukt KIES til å oppdatere tidligere, ikke kjørt noen "custom roms"

 

Hvilken fil fra hvor (XDA, Samfirmware) anbefales ?

 

PS! Er kjent med og har brukt Odin til å oppdatere telefonen 2 ganger tidligere.

 

På forhånd thanks ;-)

Lenke til kommentar

Folkens! :) Da jeg (midlertidig) fjernet lagfixen på mobilen, og skulle laste ned 2.3.3, fant jeg ut at den var trukket tilbake. Uten lagfixen lægger telefonen som et h****. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake (fjernet den ved å lage en mappe i voodo som het "disable_lagfix") er det bare å fjerne den mappa og restarte telefonen? Prøver å unngå bricking :p

 

Ja, det er bare å fjerne mappen og restarte, så kommer den tilbake.

Lenke til kommentar

Har oppdatert en telefon med TEN til NEE 2.3.3. Det fungerer helt fint, ingen problem.

 

Men når jeg starter Kies, så sier den naturlig nok at den ikke kan oppdatere denne telefonen. Er det noen vei tilbake til TEN senere, eller er vi nå låst til å oppgradere telefonen via Odin hver gang? (forsåvidt ingen problem, bare lurer).

Hadde du lastet ned XEE så hadde det ikke vært noe problem.

 

 

XEE=Skandinavia

 

NEE=Nederland

 

Flasher du TEN via Odin når den dukker opp, så er du tilbake til der du var.

 

 

Lenke til kommentar

Hadde du lastet ned XEE så hadde det ikke vært noe problem.

 

XEE=Skandinavia

 

NEE=Nederland

 

Flasher du TEN via Odin når den dukker opp, så er du tilbake til der du var.

 

Er du sikker på det? Jeg har NEE på min originale Galaxy S, kjøpt her i Norge... De andre på jobben som kjøpte senere fikk TEN. Var derfor jeg valgte NEE også, siden jeg har den på min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...