Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

 

Jeg hadde knapt en dag batteri før Froyo,men prøvde det Ponsen skrev om clear cache og nå har jeg 69 pr. etter 28 timer, og tlf er brukt til en del ringing,sms,wifi

 

Hvor kan jeg lese om dette?

 

På forhånd takk.

 

 

Her er hva sp0 har skrevet på side 178

 

Til dere som synes det lagger etter oppdatering til Froyo, og spesielt de som også har lagfix inne: hvis du skrur av telefonen og starter i recovery mode (vol opp + hjem + power) og velger wipe cache (dette sletter ingen innstillinger), så kan telefonen bli som ny. Hvis ikke dette hjelper, vil jeg anbefale en fabrikk-reset i tillegg.

For min egen del tar jeg alltid wipe cache og fabrikk-reset etter en firmware oppdatering, så ikke jeg skal få masse FC og lag på grunn av gamle innstillinger.

 

 

 

JEG HAR ENNÅ 45 PROSENT IGJEN :yes::thumbup:

 

Jeg kommer, for some reason, ikke inn i recovery mode ved å holde inne volume opp + hjem + power..Har prøvd å holde alle knappene inne lenge,men da starter den bare om og om igjen, samt å slippe power-knappen når B&W-screenen kommer. Gjør jeg noe feil, eller fungerer ikke recovery mode som den skal på min tlf? Har lest noe om at den ikke fungerer på alle telefoner..

 

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer, for some reason, ikke inn i recovery mode ved å holde inne volume opp + hjem + power..Har prøvd å holde alle knappene inne lenge,men da starter den bare om og om igjen, samt å slippe power-knappen når B&W-screenen kommer. Gjør jeg noe feil, eller fungerer ikke recovery mode som den skal på min tlf? Har lest noe om at den ikke fungerer på alle telefoner..

 

Takk for hjelpen.

Da har du en telefon som ikke har "3-button-recovery mode" aktivert. Se signaturen min for hvordan du kan aktivere den.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg logikken i at "market" skal være borte etter oppdateringen??????????

 

Det er jo helt uholdbart at jeg skal måtte resette hele telefonen pga noe slikt som dette! Det er da en fantastisk stor jobb jeg har foran meg med arbeid bare pga dette! Ikke holdbart altså!

 

Sånn, nok med utropstegn, men måtte få ut litt frustrasjon.

 

Ellers, noen som vet om det nå er mulig å kjøpe ting på markedet med en norsk konto? Om ikke så er jo det ikke noe grunn til å finne markedet igjen. Det venter jeg med til jeg kan kjøpe ting på markedet! Ellers en veldig bra mobil, men det har vært for mye styr. Jeg jobber mye, og har ikke tid til å sette meg inn i alle disse tingene. Virker nesten som om dette må være en hobby for å få sikkelig ut av mobilen. Slik skal det ikke trenge å være vil jeg påstå....

Lenke til kommentar

Det er da ingen logikk i at market skal være borte. Er bare en stor bug.

Ja, hos meg forsvant Market og appen for kameraet... Ved tanke på prisen så er dette søppel av Samsung. En kamerat spurte meg om jeg ville anbefale telefonen eller om han skulle gå for en iphone - og svaret mitt var entydig "ikke Samsung telefon". GPS fungerer ikke til tross for oppdateringen, ganske så utrolig. Kies er noe av det verste programmet jeg har brukt. Jeg gir bare produsenter en mulighet, ved neste anledning blir det helt klart et annet merke for min del - og jeg håper jeg ikke er alene om det.

Lenke til kommentar

Min Kies sier "denne telefonen støtter ikke samsung apps" , noe jeg vet den gjør. Noen som har vært borti den feilmeldingen her?

 

Jeg har denne. Så vidt jeg har forstått er Samsung apps i utgangspunktet for Bada. Galaxyen har en samsungapps applikasjon, men de applikasjonene som du får der er de eneste samsung har fått inn som fungerer på android.

 

Vi har android market, Bada har samsungapps.

Lenke til kommentar

Nå får vi først vente på 2.2 før vi begynner å drømme om Gingerbread. Forhåpentligvis er rotet nå en del av lærekurven for ingeniørene i Samsung. Slik at neste tilpasning av android er mer preget av rutine enn prøv og feil.

 

Google har det ihvertfall travelt nok, 3.0 skal jo vises på utvalgte enheter før jul, og 4.0 er tenkt sluppet i andre halvår 2011...

Lenke til kommentar

Det er da ingen logikk i at market skal være borte. Er bare en stor bug.

Ja, hos meg forsvant Market og appen for kameraet... Ved tanke på prisen så er dette søppel av Samsung. En kamerat spurte meg om jeg ville anbefale telefonen eller om han skulle gå for en iphone - og svaret mitt var entydig "ikke Samsung telefon". GPS fungerer ikke til tross for oppdateringen, ganske så utrolig. Kies er noe av det verste programmet jeg har brukt. Jeg gir bare produsenter en mulighet, ved neste anledning blir det helt klart et annet merke for min del - og jeg håper jeg ikke er alene om det.

 

Du er ikke alene! :nei:

 

Kies er noe av det verste jeg har vært borti software-messig. Har fått alle feil som har vært nevnt i denne tråden (feil under installasjon, heng, feil under oppdatering, filer som mangler, MTP-loop, etc). Jeg brukte et par kvelder på å få min SGS oppdatert til JM2, måtte til slutt bruke løsningen på ponsens blogg (takk onkel Google!). Telefonen ble et par hakk bedre, og kvier meg derfor for å (prøve å) oppdatere til FroYo. Derfor ville jeg avvente og har de siste kveldene lest denne tråden fra side 150. Det har ikke bare vært positiv lesning! Glad jeg ikke hoppa på toget med en gang. Nå kommer jeg mest sannsynlig til å selge min SGS, da jeg ikke har tid til å flashe og teste ut diverse ROMs. Syns det er urovekkende at det finnes lagfix og egne prosjekter (Project Voodoo) for å forbedre brukeropplevelsen til en så dyr og "spekket" telefon. Til dere som elsker å teste ut og fikle litt, så sier jeg bare stå på :p

Lenke til kommentar

Heisann Galaxy venner :-)

 

Vil bare si at jeg ikke har hatt noen problemer med min samsung Galaxy S.

 

Jeg har hatt en del versjoner av Froyo 2,2 som jeg la inn via Odin. Og alle fungerte helt utmerket.

 

Har heller ikke hatt problemer med og koble den til samsung KIES.

 

Ingen Problemer med GPS. Den fungere som alldri før. Bruker nå Navigon som jeg lastet ned som GPS kart.(betalte med glede for appen. selv om det er noen hunde kroner)

 

Android Marked har heller ikke forsvunnet hos meg.

 

Kamera virker suverent.

 

Og til aller sist dere som lurte, så har jeg heller ikke hatt ett eneste problem lag.

 

Mobilen min gå som ei kula bare går og går.

 

Vil med det samme si at mobilen min også er ganske så grei på batteri så lenger jeg ikke spiller for mye angry birds.

 

Uten noen Sinte Fugler så varer batterie i 2-3 dager. Bruker da litt WIFI for og sjekke mail og lese diverse aviser.

Og ringer en el til kjerringa og andre kollegaer hver dag.

 

Men spiller fint angry birds etter full lading i 4-5 timer men har alikevel mobil til kvelden til jeg skal legge meg og må lade den alikevel hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann Galaxy venner :-)

 

Vil bare si at jeg ikke har hatt noen problemer med min samsung Galaxy S.

 

Jeg har hatt en del versjoner av Froyo 2,2 som jeg la inn via Odin. Og alle fungerte helt utmerket.

 

Har heller ikke hatt problemer med og koble den til samsung KIES.

 

Ingen Problemer med GPS. Den fungere som alldri før. Bruker nå Navigon som jeg lastet ned som GPS kart.(betalte med glede for appen. selv om det er noen hunde kroner)

 

Android Marked har heller ikke forsvunnet hos meg.

 

Kamera virker suverent.

 

Og til aller sist dere som lurte, så har jeg heller ikke hatt ett eneste problem lag.

 

Mobilen min gå som ei kula bare går og går.

 

Vil med det samme si at mobilen min også er ganske så grei på batteri så lenger jeg ikke spiller for mye angry birds.

 

Uten noen Sinte Fugler så varer batterie i 2-3 dager. Bruker da litt WIFI for og sjekke mail og lese diverse aviser.

Og ringer en el til kjerringa og andre kollegaer hver dag.

 

Men spiller fint angry birds etter full lading i 4-5 timer men har alikevel mobil til kvelden til jeg skal legge meg og må lade den alikevel hehe.

 

Hei!

 

Flott liten omtale du kom med. Kunne du ha linket til Froyo samt odin versjonen du brukte? Det hadde spart med en del hodebry og leting. Er litt engstlig for det med oppfateringer.

 

 

 

Hei igjen.

 

bare og følge det som står her http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm

 

husk og følg bruksanvisningen nøye. Minner også om at batteriet må føre full-ladet. eller vertfall over 80% etter min erfaring.

 

Har veldig godt erfaring med I9000XXJPC ## / I9000XXJPM ## og I9000XWJP6 ##

 

Men anbafaler at du Bruker den nyeste versjonen av KIES og oppgraderer derfra. Jeg mistet Det norske tastaturet. Noen som kan bli litt stress.

 

Jeg selv hadde ingen problemer med KIES untatt en liten en. Men det ble ordnet.

 

Noe du sliter med er det bare og spørre.

Lenke til kommentar

 

bare og følge det som står her http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm

 

husk og følg bruksanvisningen nøye. Minner også om at batteriet må føre full-ladet. eller vertfall over 80% etter min erfaring.

 

Har veldig godt erfaring med I9000XXJPC ## / I9000XXJPM ## og I9000XWJP6 ##

 

Men anbafaler at du Bruker den nyeste versjonen av KIES og oppgraderer derfra. Jeg mistet Det norske tastaturet. Noen som kan bli litt stress.

 

Jeg selv hadde ingen problemer med KIES untatt en liten en. Men det ble ordnet.

 

Noe du sliter med er det bare og spørre.

 

Ok. Jeg har nemlig hørt noe rykter om at 2.2 er blit fjernet fra Kies igjen , og muligens ikke vil være tilbake på en stund. Men det er kanskje en god grunn til det også. Jeg får kanskje smøre meg inn med tålmodighet og vente litt. Får se hva jeg tør og ikke tør i løpet av dagen :p

 

Uasnett, takk for hjelpen så langt. Visste ikke engang om siden du linket til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...