Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

leste et rykte at samsung skulle komme med en telefon i år med android 2.3 (Gingerbread)

vist de stemmer burde samsung gi oss android 2.3 i november når de har en ferdig utviklet versjon.synes det er rart at samsung vil gi ut en ny telefon med android 2.3,og forglemme flagship telefonen deres.

 

http://androidandme....hone-this-year/

 

Stusset på dette jeg også... De klarer såvidt å slippe 2.2, så skal de gi 2.3 til en annen samsungtelefon?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leste et rykte at samsung skulle komme med en telefon i år med android 2.3 (Gingerbread)

vist de stemmer burde samsung gi oss android 2.3 i november når de har en ferdig utviklet versjon.synes det er rart at samsung vil gi ut en ny telefon med android 2.3,og forglemme flagship telefonen deres.

 

http://androidandme....hone-this-year/

 

Stusset på dette jeg også... De klarer såvidt å slippe 2.2, så skal de gi 2.3 til en annen samsungtelefon?!

 

Tipper at Android 2.2 blir den eneste oppdatering vi kommer til å få på Galaxy'ene våre. I så fall, blir dette den eneste Samsung telefonen min.

Synes at Samsung burde stå på litt for å gjøre kundene sine mer fornøyde, med tanke på at Galaxy S I9000 er såpass dyr, og er topp modellen akkurat nå. Det ender vel med at Samsung kommer med ny telefon og 2.3 før vi får en fungerende 2.2 til I9000 :hmm:

Lenke til kommentar

leste et rykte at samsung skulle komme med en telefon i år med android 2.3 (Gingerbread)

vist de stemmer burde samsung gi oss android 2.3 i november når de har en ferdig utviklet versjon.synes det er rart at samsung vil gi ut en ny telefon med android 2.3,og forglemme flagship telefonen deres.

 

http://androidandme.com/2010/10/phones/rumor-samsung-will-have-a-google-experience-phone-this-year/

Dette er ikke merkelig i det hele tatt. Det er slik det fungerer i mobilverden - og ikke bare for Samsung.

Antakelig vil den nye telefonen Samsung skal gi ut allerede ha støtte for 2.3 mtp. drivere og lignende, i motsetning til SGS'n vår som ikke har full støtte i 2.2 engang.

Samsung kunne jo brukt alle resurser på å ordne full støtte for 2.3 til SGS, men det tar jo selvfølgelig lang tid og når kundene ikke får 2.2 i mellomtiden kan du tenke deg for et raseri som blir rettet mot Samsung.

Jeg er glad vi allerede har 2.2 rett rundt hjørnet, noe som gjør at vi kanskje får 2.3 etterhvert også(?). Se på SE f.eks. - hvor lang tid tar det å få bare 2.1 der?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har hatt Galaxy S i en uke nå. Har hatt to Samsung før, men dette er min første smarttelefon. Ser at mange sliter med batterilevetiden, dette gjelder også meg. Orker noen å skrive veeldig detaljert og inn med teskje hva jeg kan gjøre? Har installert Kies på PC'n.

Lenke til kommentar

leste et rykte at samsung skulle komme med en telefon i år med android 2.3 (Gingerbread)

vist de stemmer burde samsung gi oss android 2.3 i november når de har en ferdig utviklet versjon.synes det er rart at samsung vil gi ut en ny telefon med android 2.3,og forglemme flagship telefonen deres.

 

http://androidandme.com/2010/10/phones/rumor-samsung-will-have-a-google-experience-phone-this-year/

Mobil telefoner som får 2.3 update er: de med 512 ram, 1ghz og ca 3.5 tommer og oppover. Det vil si, galaxy s, desire osv får updaten.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har hatt Galaxy S i en uke nå. Har hatt to Samsung før, men dette er min første smarttelefon. Ser at mange sliter med batterilevetiden, dette gjelder også meg. Orker noen å skrive veeldig detaljert og inn med teskje hva jeg kan gjøre? Har installert Kies på PC'n.

Fortell litt om bruken din av telefonen. Når du kommer fra en "vanlig" telefon som lades max en gang i uka, er det ganske stort sjokk å komme over til en datamaskin utformet som en mobiltelefon når man sammenligner batteritid.

I starten når du har en smart-telefon med touch-skjerm og mange muligheter blir man sittende å trykke mye. Når man trykker mye på en touch-telefon står skjermen mye på. Når skjermen står mye på suuuuges batteriet ut av telefonen fortere enn svint.

Når telefonen i tillegg skal sjekke epost, facebook, sende og motta meldinger og telefoner, osv. så er det ikke rart at telefonen tømmes fort for batteri.

 

Enkleste tipset for å spare batteri er å la skjermen være av. Og som du skjønner, betyr dette å ikke bruke telefonen. Og siden vi ikke klarer det - blir vi sittende igjen med 1-2 dagers batteritid :p

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Dere som har tutlet med tlf mer en meg :-P hehe

 

Noen som har en maks freq jeg bør sette tlf på?? ser at det står 1000Mhz på quadrant. Noen med erfaringer?

 

Hei!

 

Har problemer med å oppdatere til 2.2. Har koblet mobilen til Kies, men den finner ingen oppdatering til telefonen. Har prøvd å avinnstallert Kies, men dette hjelper ikke. Noen tips i hvordan jeg kan få Froyo?

 

-Kristian

Hey bla noen få sider tilbake og se hva jeg har skrevet.

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å være Samsung i disse dager, synes dem bare driter ut produkter på samlebånd og gir totalt faen i forbrukerne deres. Er litt dumt at de ikke kan følge med og gi oss den støtten vi trenger for produktene våre, når man kjøper elektronikk så skader det ikke med et hjelpepanel som kan litt om hva de selger. Er fornøyd med telefonen men synes veldig lite om servicen på produktene deres, når man sender mail til kundeservice så svarer de med et jallasvar. :)

Lenke til kommentar

HJELP! :)

 

Har hatt en Samsung Galaxy S siden i sommer, men ga den til kona for en måneds tid siden, da jeg selv fikk meg en iPhone 4.

Men, jeg kan jo ikke holde fingrene unna telefonen, og ville laste ned bl.a. Angry Birds fra Market for å se hvordan det fungerte på den store skjermen. Men, uten hell... Nedlastingen begynte aldri... stod bare at installeringen skulle begynne, så ble de grønne strekene helt stille, og til slutt kom feilmeldingen om at nedlastingen var mislykket. Om igjen og om igjen.

Jeg tenkte at markedet kanskje hadde noe feil med serveren, men idag var resultatet akkurat det samme. Ingen nedlasting ville starte i markedet...

Så husket jeg at jeg for lenge siden prøvde en lag fix og rooting (tror det var one click lag fix og Superuser rooting), så da tenkte jeg at dette kanskje kunne ha ødelagt noe.

I min iver bestemte jeg meg for å kjøre en factory reset på telefonen. Jeg tok en backup av kontaktene hennes og resatte i vei...

Men resultatet ble ikke som jeg hadde tenkt: Fremdeles ligger "Superuser" ikonet der (det betyr vel at det fremdeles er root?), og heldigvis (men like uforståelig) ligger også bildene hennes, som var lagret på telefonen, i galleriet. Jeg trodde en factory reset skulle gjøre telefonen som ny?? Alt annet var resatt, og jeg måtte legge inn APN-innstillinger osv på nytt...

Men, verst av alt: Markedet er fremdeles like håpløst!!! Alle programmene på telefonen hennes er borte vekk, og det er omtrent håpløst å laste ned noe nytt... Etter ca 20 forsøk klarte jeg å få lastet ned Angry Birds, men siden har jeg ikke hatt hellet med meg...

Er det noe galt med markedet for tiden, eller er det telefonen det er noe galt med?

Hvordan kan jeg evt resette enda mer, slik at den blir som "fra fabrikken" (uten kamerabilder, root, lagfix, osv)?

Håper noen kan svare raskt - skulle gjerne blidgjort kona igjen med å få tilbake noen av yndlingsprogrammene hennes... :)

Endret av b-bert
Lenke til kommentar

leste at android 2.3 skulle få et helt nytt gui.kunne ikke samsung fjerne deres TouchWiz UI, og bruke det nye gui som kommer med android 2.3?

 

http://androidandme.com/2010/06/news/google%E2%80%99s-goal-for-gingerbread-make-those-%E2%80%9Cskins%E2%80%9D-pointless/

 

jeg er dritt lei av at alle produsentene av har sitt eget gui oppå android.når jeg hadde iphone 3gs,så når det kom nye oppdatering av operativ system så var det bare og laste det ned fra itunes.på android så man vente opp til 6 måneder etter stock oppdateringen før man får oppdatert telefonen.

 

ser ut som at samsung kommer til og slippe en nye android 2.3 telefon den 8 nov

http://www.engadget.com/2010/10/25/samsung-to-unveil-new-android-device-november-8th/

Endret av KILMAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...