Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

 

bare og følge det som står her http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm

 

husk og følg bruksanvisningen nøye. Minner også om at batteriet må føre full-ladet. eller vertfall over 80% etter min erfaring.

 

Har veldig godt erfaring med I9000XXJPC ## / I9000XXJPM ## og I9000XWJP6 ##

 

Men anbafaler at du Bruker den nyeste versjonen av KIES og oppgraderer derfra. Jeg mistet Det norske tastaturet. Noen som kan bli litt stress.

 

Jeg selv hadde ingen problemer med KIES untatt en liten en. Men det ble ordnet.

 

Noe du sliter med er det bare og spørre.

 

Ok. Jeg har nemlig hørt noe rykter om at 2.2 er blit fjernet fra Kies igjen , og muligens ikke vil være tilbake på en stund. Men det er kanskje en god grunn til det også. Jeg får kanskje smøre meg inn med tålmodighet og vente litt. Får se hva jeg tør og ikke tør i løpet av dagen :p

 

Uasnett, takk for hjelpen så langt. Visste ikke engang om siden du linket til.

Bare og koble mobilen til KIES og se. For du ikke opp noe kan du alltid prøve dette.

 

Og endre via KJØR-regedit og fikse det der. mer Info om dette er mellom side 154 og 162 om eg husk rett. Hadde ikke tid til og finne dette nå siden jeg er på jobb :-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm jeg får denne mld etter jeg la in froyo for lit siden. (via Kies) tlf er ikke roota eller lagfix :/post-91067-1287840024,2759_thumb.png

 

 

Hei. Er nok flere som sliter med det samme, det gjorde også jeg. som tidligere skrevet i FORUM

 

Prøv dette, Funkerer meget greit for meg men også for alle andre som jeg kan se ;-)

 

"Start up kies and connect your phone. Wait till kies recognizes the sgs.

 

Go to firmware upgrade.

 

If it doesn't report a JPM/JP6 upgrade close the upgrade window but do not close kies!

 

Go to windows start > run > and type "regedit"

 

Navigate to HKEY_CURRENT_USER/Software/Samsung/Kies/DeviceDB/

 

You will probably see a bunch of numbered keys (they look like folders) Find the key/folder that has strings that match your current firmware. So if you are on JPK look for that in the keys. If you have more than one galaxy S (it can happen) then match the imei with the phone you want to upgrade.

 

Change the following values so they look like this:

 

"SoftwareRevision"="I9000XXJF3/I9000SWC/I9000XXJF3/I9000XXJF3"

"ProductCode"="GT-I9000HKDXEE"

"HIDSWVER"="I9000XXJF3/I9000SWC/I9000XXJF3/I9000XXJF3"

 

No go back to kies and click on firmware upgrade again. You should now see the JPM upgrade."

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke angry birds spillet på markedet jeg sad.gif Bare, themes og noe video greier..

 

 

får bårde opp Angry birds og angry birds lite beta i market når jeg skriver søkeordene: Angre birds

Får også opp angry birds når jeg skrive: rovio i søkefeltet

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at vi ser offisielle oppdateringer ut over sommeren 2011. Det vil si Gingerbread hva nå det betyr i versjonsnummer. Jeg tror det vil bli utviklet beta-firmware for SGS basert på siste versjoner av Android en god stund etter det, og de kommer til å bli lekket så folk får flashet. Det er også solgt SGS i ett slikt antall at den nok står sterkt på community som XDA en god stund til også. Ser vi mot 2012 vil nok den delen som MÅ HA siste versjon av Android på telefonen uansett se på å erstatte hardwaren sin også.

Lenke til kommentar

Jeg trenger tips fra dere folkens.

 

Jeg er pisseredd for å miste min galaxy i bakken, hvor får man kjøpt noe slags beskyttelse, som ikke ser alt for jævlig ut?

 

Jeg har noe plast greier som skal settes på skjermen når jeg får tid, men tenkte mer på noe som beskytter bakdelen av telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg trenger tips fra dere folkens.

 

Jeg er pisseredd for å miste min galaxy i bakken, hvor får man kjøpt noe slags beskyttelse, som ikke ser alt for jævlig ut?

 

Jeg har noe plast greier som skal settes på skjermen når jeg får tid, men tenkte mer på noe som beskytter bakdelen av telefonen.

iutstyr.no

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Det virker for meg som om Galaxy S tåler fall relativt godt til å være en moderne smarttelefon..

Jeg har mistet min i bakken noen ganger allerede, og det ender opp med at den detter fra hverandre.

At bakdeksel detter av og batteri detter ut er BRA, det viser nemlig at bevegelsesenergien kanaliseres over til å demontere telefonen fremfor at den blir i et stykke og må ta alt som et sjokk..

iPhone er marerittet sånn sett, der detter ikke batteriet ut, og den får en vesentlig hardere smell av tilsvarende fall.

Lenke til kommentar

Jeg trenger tips fra dere folkens.

 

Jeg er pisseredd for å miste min galaxy i bakken, hvor får man kjøpt noe slags beskyttelse, som ikke ser alt for jævlig ut?

 

Jeg har noe plast greier som skal settes på skjermen når jeg får tid, men tenkte mer på noe som beskytter bakdelen av telefonen.

iutstyr.no

 

Perfekt, var akkuratt det jeg var ute etter. Tusen takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...