Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man ha csc fil for å flashe? Fulgte bare med PHONE og MODEM i JM8 mappen jeg lastet ned fra samfirmware.com

 

 

samfirmware.com hadde det meste.

 

 

Du finner filen til csc lenger ned på siden http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm

 

Jeg finner bare firmwares til andre verdensdeler, odin, pit filer, flash guides nedover på siden. Jeg lastet ned CSC_I9000XEEJM1.tar.md5 på XDA developers, vil den funke?

Lenke til kommentar

Er det nytt med Android 2.2 at man kan ta skjermbilder?

 

Hiver meg på klagingen over GPS, den er like dårlig etter oppdateringen. Irriterer meg stort.

Skjermdump kan nå taes med tilbakeknapp og hjem-knappen. Det er nytt i 2.2.

Heisann:) Takker, zyrex. Den visste jeg ikke om

 

 

SC20101020-140607.png

 

 

Hva heter den klokka? :)

Lenke til kommentar

Gjorde det med den CSC filen jeg. Funket prikkfritt, og nå har jeg Froyo :) Market er der den skal være uten at noe spesiellt er gjort.

 

EDIT: Har et problem med KIES derimot, "Kobler til enheten" går i loop. Hadde vært greit å kunne legge inn kontaktene mine på telefonen.

 

EDIT2: Problem løst. Litt kjipt å måtte koble kontaktene til facebook igjen.

Endret av Mufcy93
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å komme inn på full side av facebook? den fungerte før og nå fungerer den ikke står bare siden finnes ikke mens menyen øverst er der å jeg står som logget inn på min profil, har oppgradert til 2.2 . men problemet var også før oppdatering, har sjekket at jeg har tilgang via alle platformer til facebook.... klarer heller ikke vise forsidn til amobil.no . står at den ikke eksisterer men menyer og logo står der...elllers fungerer internettet bra på andre sider.... hva kan være grunnen?

Lenke til kommentar

Noen andre som har problem med at alarmen ikke kan settes til "Bare en gang", dette valget gir meg kun samme valg som ukentlig og må derfor velge dager den skal kjøres. Alarmen slår seg da ikke av å vil ringe neste dag =/

 

Går da fint det, bare trykk der det står "Gjenta alarm", så velger du "Bare én gang" :)

Lenke til kommentar

Noen andre som har problem med at alarmen ikke kan settes til "Bare en gang", dette valget gir meg kun samme valg som ukentlig og må derfor velge dager den skal kjøres. Alarmen slår seg da ikke av å vil ringe neste dag =/

 

Går da fint det, bare trykk der det står "Gjenta alarm", så velger du "Bare én gang" :)

 

Når jeg gjør dette så må jeg velge dager akkurat som under ukentlig valget. Funket fint før oppdatering til 2.2. Nå må jeg huske å slå av alarmen på dager jeg ikke skal opp i stedet for å huske å slå på for dager jeg skal opp :p

Lenke til kommentar

Er det nytt med Android 2.2 at man kan ta skjermbilder?

 

Hiver meg på klagingen over GPS, den er like dårlig etter oppdateringen. Irriterer meg stort.

Skjermdump kan nå taes med tilbakeknapp og hjem-knappen. Det er nytt i 2.2.

Heisann:) Takker, zyrex. Den visste jeg ikke om

 

 

SC20101020-140607.png

 

 

Hva heter den klokka? :)

Klokka er en skin til Beautiful Widgets som heter Topless. Satte den til 100% transparent.

Lenke til kommentar

Takk for svar til tidligere post.

 

Har imidlertid et annet problem med telefonen. Den nekter å koble seg til datamaskinen. Filmet det her:

 

 

Den dukker opp som ukjent i Vista og i W7 64-bit. Fungerer derimot noenlune på min netbook med XP. Der blir telefonen funnet, men jeg var nødt til å installere en eldre versjon av Kies for at den i det hele tatt skulle bli tilkoblet programmet.

 

Sendte mail til Samsung i går, men har ikke fått noe svar. Har gjenopprettet fabrikkinnstillinger, til ingen nytte.

 

Jeg har rett og slett lyst til at telefonen min skal fungere på Vista eller W7. Eventuelt å finne ut om det er noe galt med den. Noen tips?

 

Får også opp at min telefon ikke er støttet av Samsung Apps. Stemmer dette?

Lenke til kommentar

Care to share? :) Finner bare en app som heter b00bies ved å søke på "Topless" på market :p

Hehe.. Du må laste ned "Beautiful Widgets" og inni settings der er det en flott integrert nedlaster for å hente ned skins til både været og klokka. Er en betal-app på ca 12-15 kr, men den er verdt det syns jeg. Man kan velge i ca 250 skins (gratis) og 3 forskjellige widget-størrelser.

Lenke til kommentar

Takk for svar til tidligere post.

 

Har imidlertid et annet problem med telefonen. Den nekter å koble seg til datamaskinen. Filmet det her:

 

 

Den dukker opp som ukjent i Vista og i W7 64-bit. Fungerer derimot noenlune på min netbook med XP. Der blir telefonen funnet, men jeg var nødt til å installere en eldre versjon av Kies for at den i det hele tatt skulle bli tilkoblet programmet.

 

Sendte mail til Samsung i går, men har ikke fått noe svar. Har gjenopprettet fabrikkinnstillinger, til ingen nytte.

 

Jeg har rett og slett lyst til at telefonen min skal fungere på Vista eller W7. Eventuelt å finne ut om det er noe galt med den. Noen tips?

 

Får også opp at min telefon ikke er støttet av Samsung Apps. Stemmer dette?

Så skikkelig underlig ut den youtube-snutten din ja. Første som slo meg er at det kan være andre heftige ting som trekker strøm på usb-kanalen du bruker. Spesifikasjonen på usb er 5V 500mA og når man plugger i telefonen begynner jo ladingen å gå. Veggladeren som fulgte med trekker 5V 700mA. Mulig at usb-porten går i kne pga maksimert strøm-levering.

 

Aner ikke sikkert. Bare første som falt meg inn på grunnlag av den snutten din på youtube.

Lenke til kommentar

Den dukker opp som ukjent i Vista og i W7 64-bit. Fungerer derimot noenlune på min netbook med XP. Der blir telefonen funnet, men jeg var nødt til å installere en eldre versjon av Kies for at den i det hele tatt skulle bli tilkoblet programmet.

 

Sendte mail til Samsung i går, men har ikke fått noe svar. Har gjenopprettet fabrikkinnstillinger, til ingen nytte.

 

Jeg har rett og slett lyst til at telefonen min skal fungere på Vista eller W7. Eventuelt å finne ut om det er noe galt med den. Noen tips?

1. Sørg for at du har siste versjon av Kies. (Gå på Samsung sine sider for å laste ned)

2. Hvis du bruker x64-bit Windows, prøv å last ned 64-bit driverene.

Lenke til kommentar

Dere som sliter med lagg osv i 2.2 updaten.

instillinger- privat- fabrikksdata nullstilling.

 

Faktisk meget fornøyd med oppdateringen jeg. Ikke merket noe spess lagg eller noe.

Var utrolig missfornøyd med telefonen før updaten, og etter til jeg nullstillte den.

 

Hjalp en dag, så lagger min mer enn noensinne. Holder på å laste opp en snutt som viser hva jeg mener. Kommer tilbake med mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...