Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan spørre om... Venter du på WP8 modellene eller har du kjøpt/skal du kjøpe WP før den tid?

 

PC Remote har forresten blitt oppdatert nå, og skal etter patchnotes å dømme beholde tilkobling til PCn selv etter de 20 minuttene fra dvalemodus (den koblet tidligere fra etter 20 min i dvalemodus og du måtte så koble til på ny for at den skulle fungere). GOOD NEWS.

Lenke til kommentar

Lastet ned iOS 5.1. At man dytter lås-skjermen opp for å komme til kamera er "så" Windows Phone... La akkurat merke til at den "hopper" slik Windows Phone og Windows 8 sin lockscreen gjør når man trykker nederst i hjørnet på kamera knappen.

Copy Paste på sitt beste.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Kjøpte HTC Radar hos mobilsenter i Oslo. Den hadde vært brukt som utstillingsmodell. Jeg klarer ikke og få dekning på den. Jeg får spørsmål om å skrive pinkode, men står fast på ingen dekning uansett. Har prøvd å tilkoble nettverk(djuice) og en tilkoblingsapp htc har lagt ved. Noen tanker? Får forresten til å koble til nettverket med simkortet mitt og en gammel Nokia.

Lenke til kommentar

Mitt er hvit og er et halvt år gammelt telenor(djuice). Prøvde kjæresten sitt helt nye(hvit) chess simkort. Fikk fortsatt godkjent pinkoden uten at det kom noe dekning. Når jeg går inn på innstillinger og mobil står det feil ved sim eller lignende(har den ikke tilgjengelig nå). Får som sagt valgt opperatør under noen av innstilligene.

Lenke til kommentar

Begynner å tro det er noe galt med simkortslotten. Ekstremt kjedelig at butikken ikke sjekket dette før de sendte den nordover. Ser at noen få i USA som sliter med det også(t-mobile forum). Håper noen andre kommer med et tips!

 

Windows phone krangler med enkelte simkort. Med telenor løses det ved å få et (helt) nytt. En workaround for telenor med eldre sim er iallefall å skru av pinkode på simkort. Det er jo ikke helt heldig, men i det minste legg inn en skjermlåskode.

Lenke til kommentar

 

Windows phone krangler med enkelte simkort. Med telenor løses det ved å få et (helt) nytt. En workaround for telenor med eldre sim er iallefall å skru av pinkode på simkort. Det er jo ikke helt heldig, men i det minste legg inn en skjermlåskode.

 

Har prøvd tre forskjellige simkort, og prøvd det siste trikset ditt med å skru av pinkoden. Synes det er veldig merkelig. Klarer jo å søke opp nettverk jeg manuelt kan velge, uten at det hjelper stort. Setter jeg inn et chesskort får jeg spm om å velge netcom nett. Men det hjelper ikke det heller. Virkelig irriterende, sender den nok inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...