Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om det er ett problem med mobile Samsung Focus S I937 eller om det er abo operatøren min, når jeg ringer ut, ikke til alle men til noen så får jeg ikke summetone, feks vist jeg ringer kona så hører jeg ingen summetone men når hun svarer hører jeg henne, det samme skjer når jeg ringer min mor.

 

Men andre kan jeg ringte til uten noe problem

 

tlf er dev unlocked og interop unlocked.

Lenke til kommentar

når jeg ringer ut, ikke til alle men til noen så får jeg ikke summetone, feks vist jeg ringer kona så hører jeg ingen summetone men når hun svarer hører jeg henne, det samme skjer når jeg ringer min mor.

 

Har det same problemet med min HTC Titan. Tippar det er relatert til det andre problemet med den høge ringelyden.

Lenke til kommentar

når jeg ringer ut, ikke til alle men til noen så får jeg ikke summetone, feks vist jeg ringer kona så hører jeg ingen summetone men når hun svarer hører jeg henne, det samme skjer når jeg ringer min mor.

 

Har det same problemet med min HTC Titan. Tippar det er relatert til det andre problemet med den høge ringelyden.

 

Jeg har ikke noe problem med ringelyden alt fungerer utmerket ellers:) hva anser dere som den beste epub leseren til wp7? Jeg sliter med å finne en bra leser. På android fungerte alt utmerket men wp7 har en lang veg å gå når det gjelder det. Håper inderlig at man har en filemanager i wp8 har de det er jeg solgt da det er det største minuset med wp7 by fare!

Lenke til kommentar

Da tok min Optimus 7 kvelden ser det ut til, så må kjøpe meg ny telefon nå selv om jeg hadde planer om å vente til WP8 kom ut.

 

Jeg regner med å fortsatt kjøpe meg ny telefon til høsten igjen, så kommer ikke til å kjøpe en Titan nå, men en litt billigere telefon som jeg så kan donere til min mor når jeg kjøper telefon til høsten igjen (jeg vil da ha fått 4 av 5 familiemedlemmer over på WP :D ).

 

Så valget står mellom Lumia 800 og HTC Radar, og muligens Omnia W, hvilken av disse bør jeg velgE?

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...