Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

De har kommet langt siden min siste WP, som var HTC HD2 (brukte angrefristen på den, var helt forferdelig interface).

Siste WP var ikke WP, men WM, altså Windows Mobile. Og det kan ikke sammenlignes. (Selv om WM på noen punkter er bedre enn de OSene vi har i dag.)

 

Bare en ting; Hvordan stenger jeg applikasjoner som ligger i bakgrunnen? Jeg vet jeg kan se dem ved å holde ned tilbake-knappen, men jeg vil stenge f.eks spotify.

Kort fortalt så får du ikke lukket dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har kommet langt siden min siste WP, som var HTC HD2 (brukte angrefristen på den, var helt forferdelig interface).

Siste WP var ikke WP, men WM, altså Windows Mobile. Og det kan ikke sammenlignes. (Selv om WM på noen punkter er bedre enn de OSene vi har i dag.)

 

Bare en ting; Hvordan stenger jeg applikasjoner som ligger i bakgrunnen? Jeg vet jeg kan se dem ved å holde ned tilbake-knappen, men jeg vil stenge f.eks spotify.

Kort fortalt så får du ikke lukket dem.

 

Hold ned tilbake-knappen, velg applikasjon og så trykk på tilbake-knappen til den hopper ut av applikasjonen.

Hvis du nå holder tilbake-knappen nede vil du se at applikasjonen er forsvunnet/stengt av

 

swank

Lenke til kommentar

Ingen som har sett noe om når Lumia 900 kommer utenfor USA?

 

Ganske lei min Omnia W, klarte å brenne inn tiles, random smålagg på videoer, lav lyd og notifications tilter heftig iblandt :S. Virker ikke som at Samsung bryr seg nok til å komme ut med updates heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Takker! Byggekvaliteten er herlig. Den hvite er skikkelig stilig.

Synd at det nye micro-sim-kortet ikke aktiveres før uti april, og jeg feilet da jeg skulle klippe til det gamle sim-kortet.

Lenke til kommentar

Jeg klippet til mitt eget simkort, kjøpte en noozy eller hva den het.. (sim kort kutter på ebay), bare sette inn original kortet, trykke den sammen som en stiftemaskin, og ut datt det et microsim :)

Fikk dog problemer når dette skulle brukes i Nokia N8.. satte det inn i en adapter, (som fulgte med), men det passet ikke helt.

Klarte å få det inn i mobilen, og det fungerte.. men problemene kom når det skulle ut igjen :p

Fikk det da ut til slutt, uten å ødelegge hverken mobil eller kort :)

 

 

Ellers må jeg si jeg er ganske fornøyd med min Lumia 800 :)

Og den ble litt bedre etter update.

Har prøvd å bruke den mot spilleren i bilen via bluetooth, og før så var det dårlig lyd.

Nå virka lyden bedre, men virka også som om det ble litt mye bass.

Og batteritiden virker mye bedre, men har funnet ut fra før, at om jeg kjører noen gratis apps som bruker posisjons info til å pushe reklame, så henger dette igjen frem til neste restart av mobilen, og da sluker den strøm.

Har opplevd flere ganger at jeg har gått tom for strøm lenge før kvelden kommer, når jeg har brukt et eller annet gratis program med reklame.

Men om jeg da har restart den, og lada den helt opp igjen, så har jeg klart rundt 2 dager på en opplading.

 

Og nå etter update, ble mobilen koblet fra laderen for 22 timer siden, og den viser 63% strøm, og det skal tilsvare 19 timer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Tar vel like lang tid å motta den som å vente på aktiveringsdato for sim-kortet.

Tør ikke å klippe og ødelegge mer. hehe.

 

Har ikke mottatt fått en oppdatering, men kanskje den allerede er installert på den hvite?

 

Skal ikke tidligere kjøpte apps lastes ned automatisk når man setter opp en ny telefon?

Lenke til kommentar

Er det noen måte å få opp liste over installerte apps i market, slik at man kan oppdatere til nyere versjoner slik som i Android?

Jeg må gjøre dette manuelt nå ved å søke opp hver enkelt app for å se om det har kommet en oppdatering, og det blir litt tungvint.

 

Men den forteller deg vel når det er updates, gjør den ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...