Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Oi, det var billig. Meget godt kjøp.

 

Leste i sted at Audible-appen er i beta. Frykter den ikke blir lansert på den norske markedsplassen.

Lenke til kommentar

på min nokiia lumia 800 viser sms appen feil tid på smsen. 1 time og 1 min feil. tenker på å fabrikkstille telefonen. men vil den holde seg på den OS versjonen den er på nå eller gå tilbake til den første OS versjonen? min ble oppdatert på verkstedet til 1600.2487.8107.12070 og kjipt å gå vekk fra den igjen da den fikset lydbuggen der bass var totalt fraværende. fikset ikke batteriet men men

Lenke til kommentar

på min nokiia lumia 800 viser sms appen feil tid på smsen. 1 time og 1 min feil. tenker på å fabrikkstille telefonen. men vil den holde seg på den OS versjonen den er på nå eller gå tilbake til den første OS versjonen? min ble oppdatert på verkstedet til 1600.2487.8107.12070 og kjipt å gå vekk fra den igjen da den fikset lydbuggen der bass var totalt fraværende. fikset ikke batteriet men men

 

En fabrikkinnstilling nedgraderer aldri OS, den bare sletter alle dine innstillinger og apps. Forresten ganske tragisk at det ikke finnes noen mulighet for å ta backup av alle innstillinger. Alt blir jo bevart når man oppdaterer OS, så muligheten er der, men det virker som om MS tror man aldri skal måtte resette til fabrikkinnstilinger. På iOS kan man synkronisere innstillinger og apps (inkl. app-innstillinger) via iTunes. Men ingenting slår en rootet Android-telefon. Titanium backup og Nandroid backup FTW.

Endret av oj88
Lenke til kommentar

men det virker som om MS tror man aldri skal måtte resette til fabrikkinnstilinger. På iOS kan man synkronisere innstillinger og apps (inkl. app-innstillinger) via iTunes. Men ingenting slår en rootet Android-telefon. Titanium backup og Nandroid backup FTW.

 

Nei, Microsoft mener ikke at det ikke er behov for backup. De har bare ikke rukket å få det ferdig, men de jobber med saken. Jeg leste hvilke planer de har og det blir bra. Du må bare vente litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, Microsoft mener ikke at det ikke er behov for backup. De har bare ikke rukket å få det ferdig, men de jobber med saken. Jeg leste hvilke planer de har og det blir bra. Du må bare vente litt.

 

Er klar over det. Regner også med at det blir bra. SkyDrive er jo sentralt i Windows 8, og blir det nok også i WP8, med synkronisering og backup av innstillinger og apps på tvers av enheter.

Lenke til kommentar

Ja, er egentlig likegyldig på OS-nivå. Men ettersom jeg har en Lumia så har jeg tilgang på Nokias app "Oppsett av nettverk" som skal tilpasse innstillingene for MMS for forskjellige operatører blant annet. Men fant ut nå at jeg ikke kan se innstillingene som er satt opp, kun legge til nye. Så enten så overser jeg noe, eller så kan hvertfall ikke jeg gi deg detaljene.

Lenke til kommentar

Hvorfor du bør velge Lumia 800/710:

http://www.engadget....-lumia/?m=false

Bestemte meg for å utsette kjøpet en liten stund da telefonen plutselig begynte å lade skikkelig igjen, men en ting som slår meg er at Norek/Komplett reklamerer med en del panorama funksjon som jeg ikke har på min Optimus 7. Er denne til stede på Lumia 800, eller er det bare for å demonstrere hvordan OSet virker?
Lenke til kommentar

Min første dag som WP7.5 bruker, og må si jeg er imponert. De har kommet langt siden min siste WP, som var HTC HD2 (brukte angrefristen på den, var helt forferdelig interface).

 

Er kanskje mest imponert over Zune, og hvor bra det funker til sync. 10 ganger bedre enn itunes i mine øyne.

 

Bare en ting; Hvordan stenger jeg applikasjoner som ligger i bakgrunnen? Jeg vet jeg kan se dem ved å holde ned tilbake-knappen, men jeg vil stenge f.eks spotify.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...