Gå til innhold

Hvordan fikk du ditt nick?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oppretta steam account for første gang (i 2004?) og satt plutselig med følelsen at jeg hadde for mange random nicks ute på weben, så bestemte meg for å finne på et nytt et og bruke det til alt fra og med da.

lilo og stich gikk på tv, lilo var teit og stich var opptattj så da la jeg til _it kjente at det så riktig ut og begynte å bruke det fast siden

Lenke til kommentar

Nicket mitt er egentlig Bendulf. Brukte ikke det her når jeg registrerte meg av en eller annen grunn. Det er en kompis som har gitt meg det. Han har også funnet på ord som: Laf-dåsj-mes, Mo-fes, Laf-dåsj-bein, Mo-kåsj-i, Larvepus, Haremoen, Bløtulf og diverse andre kombinasjoner av mo, kåsj, fes, bein, bløt, katt og mes.

Lenke til kommentar

Første gang jeg tok mitt nick i IRC-tiden fikk jeg det fra et barneprogram med en elg som het Lmo (uttales Elmo). I tillegg var det VELDIG populært å kalles seg for DJ[insert random name] selv om man ikke var DJ. Nå er jeg DJ derimot, og kan kalle meg DJ med stolthet.

Andre gang jeg fikk mitt nick så var det Dotten som byttet det fra noe annet, delvis mot min vilje. :ph34r:

Lenke til kommentar

Har alltid likt Wallace & Gromit-filmene så lenge jeg kan huske. "Gromit" var opptatt og siden jeg er født i 1990 prøvde jeg "Gromit90" og "Gromit1990"... Alt var opptatt så da tok jeg bare å fjernet et 9-tall :p Liten "g" siden jeg brukte det som epost-konto i tillegg :p Har vel verdt nicket mitt på alle forums ol. siden 2002 eller noe sånt ;)

 

Fornavnet mitt er Aril. Mellomnavnet mitt begynner med B og etternavnet mitt med O. Hvor C-en kommer fra vet jeg ikke en gang selv..

 

Det er det jeg heter på diskusjon.no, innlegg.no(gamer.no), last.fm og Xbox Live :)

 

ArilC (ingen B og O der såvidt jeg kan se... ?)

Hva har forbokstavene i mellomnavnet og etternavnet med nicket ditt å gjøre? ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...