Gå til innhold

Hvordan fikk du ditt nick?


Anbefalte innlegg

oppretta steam account for første gang (i 2004?) og satt plutselig med følelsen at jeg hadde for mange random nicks ute på weben, så bestemte meg for å finne på et nytt et og bruke det til alt fra og med da.

lilo og stich gikk på tv, lilo var teit og stich var opptattj så da la jeg til _it kjente at det så riktig ut og begynte å bruke det fast siden

Du har dessverre feilstavet nicket ditt, om det er meningen å stave det slik navnet på tegnefilmfiguren staves.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SLIguy

 

På tidspunktet jeg registrerte meg som bruker så var jeg mest opptatt av den delen av forumet som omhandlet data. Jeg er jo også en av de personene som benytter Nvidia sitt multi-gpu system kalt SLI. Derfor var det litt kult å bruke SLI som en del av navnet. Videre så la jeg til guy, nettopp fordi jeg er en kar. Så da ble det endelige resultatet; SLIguy.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Planen min var å registrere meg med navnet Koffert. Men Koffert var allerede tatt =(

Grunnen til dette navnet er ikke fordi jeg "tenker koffert". Men fordi broren min hele tiden kalte meg Denses Koffert.

Grunnen til det, er fordi i Windows 98 kunne man lage en mappe som hadde et KoffertIkon. av en eller grunn lagde han en slik mappe og kalte den Dense`s Koffert. Så ble det slik :)

 

Men det ble uansett ikke Koffert. Så jeg prøvde meg på Dennis(som er mitt navn). MEN det var også opptatt, derfor ble det D3nnis...med et 3tall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...