Gå til innhold

Minnekort leser problem


Anbefalte innlegg

Sikkert dagens dummeste problem.

 

Jeg har en Fujifilm DPC 23in1 kort leser som ikke vil gjøre som jeg vil. Jeg får ser kortleseren i >Kontrollpanel>Maskinvare og Lyd>Enheter og skrivere, men får ikke opp "stasjonene" Heller ikke når jeg har minnekort i.

 

Hva er det som gjør dette?

 

Kjører Win7 Professional nå, men den funka under win7 ultimate beta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til Kontollpanel -> Administrative verktøy -> Datamaskinbehandling

I margen på venstre side går du inn på Lagringsplass -> Diskbehandling

I feltet nederst se om du finner en disk som ikke har tilordnet en bokstav (D: E: el.)

Hvis du finner dette, høyreklikk på disken, og velg "Endre stasjonsbokstav" Velg så legg til, og så tar du å velger en du har lyst på, f.eks f: hvis denne ikke er i bruk. Så Ok, OK og du kan åpne vanlig utforsken og skal kunne finne disken med den bokstaven du valgte.

 

 

.

Lenke til kommentar

Gå til Kontollpanel -> Administrative verktøy -> Datamaskinbehandling

I margen på venstre side går du inn på Lagringsplass -> Diskbehandling

I feltet nederst se om du finner en disk som ikke har tilordnet en bokstav (D: E: el.)

Hvis du finner dette, høyreklikk på disken, og velg "Endre stasjonsbokstav" Velg så legg til, og så tar du å velger en du har lyst på, f.eks f: hvis denne ikke er i bruk. Så Ok, OK og du kan åpne vanlig utforsken og skal kunne finne disken med den bokstaven du valgte.

 

 

.

 

Funka ikke det. Finner kortleseren der, men får ikke komme inn på den i det heletatt

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Her er vel boksen din:

 

http://www.fujifilm.eu/products/digital_photography/accessories/access_specification.html?index=40000328

 

System requirements Win 98Se/Me/2000/XP, Mac OS 8.6 - 10.x

 

LItt usikker, men hvis det ikke funket lages det vel en hendelseslogg og den brukes vel til å muligens få en fix etterhvert.

Har ihvertfall opplevd det på ting jeg har, bl.a fingeravtrykksleseren på en laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...