Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkeringsvakter er faen meg det verste jeg veit. Må være det yrket med mest maktkåte idioter der ute. Er du 1 min for sent ute hiver de seg over bilen som de verste ulvene. Nei, de er djevelens verk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tippeligaen er bare trist.
This! Sluttet og følge med da jeg hørte at Gunnar AAse ikke kunne komme på viking trening for frisøren haddde klipt han feil...........

Det er egentlig trist, men samtidig klarer man (jeg) ikke å la være å følge med.

Torstein : prøv å snakk deg ut av den. Ny situasjon. Ung og dum. Travelt. Dokumentasjon på Legetime osv....

Eller gjør som søstra mi. Hun kjørte plutselig opp på fortauet for å svare telefonen. (Selvfølgelig bruker hun ikke handsfree). Midt i samtalen kom det ei dame bort og banket hardt på vinduet og ba henne kjøre av fortauet. Da rullet søstra mi ned vinduet, gjorde seg helt dum og sa ei setning på tsjekkisk! :D Greit å kunne flere språk.

Parkeringsvakter er faen meg det verste jeg veit.

Jeg synes ideen om å ta betalt for å bare sette fra seg bilen et sted er ganske kreativt. Må ha vært det norske Finansdepartementet som patenterte det.

Skrevet

Lønner seg å klage iallefall, er utrolig hvor mange p-bøter som blir trukket tilbake. Har fått to sjøl (inkl bil tauet) men aldri betalt en krone.

Soccer%20Fail%202.jpg

Skrevet

Lønner seg å klage iallefall, er utrolig hvor mange p-bøter som blir trukket tilbake. Har fått to sjøl (inkl bil tauet) men aldri betalt en krone.

*Fail*

Hvordan det?

Skrevet

Not to brag, men jeg har klart å snakke meg fra en bot, i Oslo av alle steder! Det er ikke bare en urban legende, det er faktisk mulig. Tok nesten til tårene :p

• Liker 1
Skrevet

Tingen er jo at du hadde lov å stå der, glemte bare lappen. Du prøvde ikke å lure deg unna noen kroner i avgift.....

Grunnen til dette systemet er for å hindre pendlere og folk som jobber på senteret å parkere der.

Skrevet

Tingen er jo at du hadde lov å stå der, glemte bare lappen. Du prøvde ikke å lure deg unna noen kroner i avgift.....

Jepp. I tillegg var ikke oppmerkingen så bra, så var litt vanskelig å se.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Finns verre skjebner enn som så. Haddet det vært snakk om Crack-Cocaine sååååe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...