Gå til innhold

Asus viser frem kommende skjermkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir vel priset som "Mars" kortet asus kom med tidligere.

Stilig kort da, men blir nok ikke for alle.

"Kortet bruker doble Radeon HD 5870-prosessorer, som skal ha ekstra lav lekkasje i prosessoren. "

Hva menes med lekkasje? Min 5870 gpu lekker ikke som jeg kan se..

En underlig formulert settning uansett.

Skrevet

Syns nesten 850mhz var litt lite økning. Greit nok med ekstra minne og annerledes utseende, + binned chipper. Men likevel ikke like mye forbedring som Mars i forhold til GTX295 (riktignok ikke alle verden det heller)

Skrevet (endret)
The card is powered by three PCI-Express power connectors (8-pin + 8-pin + 6-pin), and may have significantly higher power draw.

Kilde: TechPowerUP

Ikkje lite strøm dette beiste komme til og bruke.

Endret av Tj-nome
Skrevet

Asus eier på overkill løsninger. Først mars nå dette, ikke dårlig.

Må ikke glemme 7800gt dual som ser veldig likt ut designmessig, mulig ytelsen er litt forskjellig :hmm:

post-70872-1267131307,771_thumb.jpg

Skrevet

Meh, kortet kommer til å koste så urealistisk mye som 10.000kr og jeg regner med at det da er bedre å vente på et eventuelt HD 5990 eller et GTX495 eller noe sånt, som underlig nok ikke vil koste mer enn 5000kr (regner jeg med).

Skrevet

Har ikke peiling, men skal ikke Ati komme med et svar til Nvidias Fermi snart (altså helt ny arkitektur)? Da blir jo disse ROG kortene litt... unødvendige. Det vil de jo uansett være når Nvidia kommer med sitt dual GPU kort ;)

Skrevet

Designet var stilig det, men er en ting alle glemmer, når man setter det inn i maskina så settes dem inn OPP-NED.. mao er design helt useless på skjermkort dessverre :/ dustete løsning :p

Skrevet

skjønner egentlig ikke hvorfor kjøleløsningen alltid skal peke ned? Hvorfor kunne de ikke lagd slik at kjølingen er på oversiden?

Skrevet

Designet var stilig det, men er en ting alle glemmer, når man setter det inn i maskina så settes dem inn OPP-NED.. mao er design helt useless på skjermkort dessverre :/ dustete løsning :p

Helt enig. Ser jo bare dumt ut og må gå inn med speil for å se undersiden. Skulle gjerne hatt ett med noe kult på oversiden, ettersom jeg har vindu i kabinettet ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...