Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

1320085376[/url]' post='18519861']

Knive systemet i BF3 fungerer bæsj hos meg. Står og kniver folk 5-6 ganger i trynet uten at det skjer noe.

 

Er ikke meningen å knive forfra, prøv bakfra;)

 

Så det du mener er at folk ikke skal dø når man kniver de i trynet eller mens de ligger nede? Jeg før ingen effekt fra kniven når folk ligger nede i prone eller jeg kniver de i trynet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel trykke 2 ganger om man prøver seg forfra? Noe unødvendig kanskje..

 

Har gått på ett par smeller når eg møter noen i panikk forfra, men når de ha ligget i prone/bakfra har det gått greit med mindre det er laggmatron på gang *kremt TV2*

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fant en bug når man har rocket som med bare lock on og man sikter på noe random så skytter den ikke men man får bare recoil! også syns jeg det var ltit dårlig med sniper kill må jo skyte mere en 1 gang for og drepe også synes jeg at det ikke funker og svømme under vannet

Så du meiner du skal bruke ground-to-air missile på ein tank?

Lenke til kommentar

Må vel trykke 2 ganger om man prøver seg forfra? Noe unødvendig kanskje..

 

Har gått på ett par smeller når eg møter noen i panikk forfra, men når de ha ligget i prone/bakfra har det gått greit med mindre det er laggmatron på gang *kremt TV2*

 

Det skal være 2 ganger forfra. Jeg kan gjør det 5 ganger med hitmarker uten at noe skjer. Kan jo legge til at det meste med BF3 er bugget hos meg...

Lenke til kommentar

Er dere cod spillere eller? Run and gun funker ikke så bra har jeg merket i cod. har som regel gått i pluss men må ta det mer med ro ja

 

Jeg har funnet ut det total omvende, viss du bare løper som en kalkun og er proff head shots får du 5000+ points, går du sakte rundt og tenker taktisk vil han som løper rundt bare løpe rundt deg og headshotte deg.

 

En gyllen mellomting av hva dere krangler om gir meg, og de jeg vanligvis spiller med, oppimot 10.000 points. Vi ligger og på fort 7000-9000 poeng til vanlig når vi spiller litt seriøst og spiller for å vinne.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Fant en bug når man har rocket som med bare lock on og man sikter på noe random så skytter den ikke men man får bare recoil! også syns jeg det var ltit dårlig med sniper kill må jo skyte mere en 1 gang for og drepe også synes jeg at det ikke funker og svømme under vannet

Så du meiner du skal bruke ground-to-air missile på ein tank?

Jeg viste jo ikke at det var basokan med lock on før jeg tok den frem og prøvde den og da jeg trykka på knappen så kom recoil men ingen rakett ut av løpet!

 

 

 

Lenke til kommentar

Fant en bug når man har rocket som med bare lock on og man sikter på noe random så skytter den ikke men man får bare recoil! også syns jeg det var ltit dårlig med sniper kill må jo skyte mere en 1 gang for og drepe også synes jeg at det ikke funker og svømme under vannet

Så du meiner du skal bruke ground-to-air missile på ein tank?

Jeg viste jo ikke at det var basokan med lock on før jeg tok den frem og prøvde den og da jeg trykka på knappen så kom recoil men ingen rakett ut av løpet!

 

Er vel ingen M1 Bazooka i spillet. Meget utdatert =P

Endret av Northern
Lenke til kommentar

at man får en stor recoil når våpenet ikke fungerer? Det tror jeg ikke!

 

Den recoilen er da vel ikke så kraftig.. Beveger seg bare et par "cm" bakover når du fyrer av uten å ha lock-on.

 

Ja men det er ingenting som kommer ut av den, akkurat som en pistol i virkeligheten og glemte og lade våpenet, kommer ikke recoil da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...