Gjest Slettet+513 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Mange servere som er for dårlige.
vingebil Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan er størrelsen på Brettene, forhold til bf2?
Rudde Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=b8rh5Q6lgGw&feature=youtube_gdata_player Må sees!!! Enig med alle punktene... bortsett fra det med at du ikke setter deg i pilotsetet om du er noob. Blir ikke bedre hvis ikke Noen som merker at 64-player servere lagger noe inni helvete? Jo, pell deg the fuck bort fra pilotsetet, tren offline eller på tomme servere.
Dellers Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Ellers kan jeg ikke forstå hvorfor folk ikke liker dette spillet. Utenom et par lite gjennomtenkte ting så er spillet perfekt i mine øyne. Synes det er litt halvveis, rett og slett fordi jeg ikke ser fiendene. Over 50-100m unna og jeg ser ingenting, de er for små. Sikter i blinde. Et skytespill hvor jeg ikke ser noe kan jeg bare ikke digge, rett og slett. Spiller på PC, og har prøvd både alt på maks og skjekka om det hjelper å stille ned. Nope, de er uansett skitsmå. Man kan si hva man vil om andre spill, men fiendene er ihvertfall synlige i de fleste. Må stort sett gå etter retning på lysglimt osv. Endret 30. oktober 2011 av Dellers
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Har ingen problemer med å se fiendene selv.
koots Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jo, pell deg the fuck bort fra pilotsetet, tren offline eller på tomme servere. Det gjør man nøyaktig hvordan?
CapitalSheep Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Ellers kan jeg ikke forstå hvorfor folk ikke liker dette spillet. Utenom et par lite gjennomtenkte ting så er spillet perfekt i mine øyne. Synes det er litt halvveis, rett og slett fordi jeg ikke ser fiendene. Over 50-100m unna og jeg ser ingenting, de er for små. Sikter i blinde. Et skytespill hvor jeg ikke ser noe kan jeg bare ikke digge, rett og slett. Spiller på PC, og har prøvd både alt på maks og skjekka om det hjelper å stille ned. Nope, de er uansett skitsmå. Man kan si hva man vil om andre spill, men fiendene er ihvertfall synlige i de fleste. Må stort sett gå etter retning på lysglimt osv. Jeg har ingen problemer med å se folk.
Rudde Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jo, pell deg the fuck bort fra pilotsetet, tren offline eller på tomme servere. Det gjør man nøyaktig hvordan? Hvordan du finner en tom server? Jo det finnes faktisk det. Og hvis du ikke greier det får du kjøpe deg fuckings BF2 og trene. (Offline)
Skrujernet Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Har ingen problemer med å se fiendene selv. Samme her.
Nightmare1518 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hah, en av mine første runder som pur assault. Nærmere 10 000 points.. Eg liker. Endret 30. oktober 2011 av Nightmare1518
koots Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jo, pell deg the fuck bort fra pilotsetet, tren offline eller på tomme servere. Det gjør man nøyaktig hvordan? Hvordan du finner en tom server? Jo det finnes faktisk det. Og hvis du ikke greier det får du kjøpe deg fuckings BF2 og trene. (Offline) Så sitter man stille inne på serveren og venter på 7 til. Null stress. Surprisingly enough så vil jeg tro det er litt forskjell på hvordan fly oppfører seg i BF2 og BF3. Er det et ledig fly tar jeg det, så får heller noen tåle å vente den korte tiden det tar meg å bli skutt ned av en fjott med varmesøkende missil av et slag, fordi man ikke engang starter med fucking flares 2
Veritas_ Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jo, pell deg the fuck bort fra pilotsetet, tren offline eller på tomme servere. Det gjør man nøyaktig hvordan? Hvordan du finner en tom server? Jo det finnes faktisk det. Og hvis du ikke greier det får du kjøpe deg fuckings BF2 og trene. (Offline) Ikke funnet en som starter med 1 spiller enda.
Skrujernet Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jo, pell deg the fuck bort fra pilotsetet, tren offline eller på tomme servere. Det gjør man nøyaktig hvordan? Hvordan du finner en tom server? Jo det finnes faktisk det. Og hvis du ikke greier det får du kjøpe deg fuckings BF2 og trene. (Offline) Ikke funnet en som starter med 1 spiller enda. Søk på 1player
TheNarsissist Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan i helvette funker heatseaker missilene og hvorfor er det ikke vanelige. Hvorfor i helvette er ikke fientlige kjøretøy markert med oransj firkant?
koots Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Varmesøkende missil virker bare mot fly/helikotper it seems.
Hansien Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Erhm.. Mister man alle poengene man har tjent om man blir kicket/mister connection fra en server?
Merko Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Erhm.. Mister man alle poengene man har tjent om man blir kicket/mister connection fra en server? Nei. Statestikken lagres fortløpende. Heldigvis
Rudde Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jo, pell deg the fuck bort fra pilotsetet, tren offline eller på tomme servere. Det gjør man nøyaktig hvordan? Hvordan du finner en tom server? Jo det finnes faktisk det. Og hvis du ikke greier det får du kjøpe deg fuckings BF2 og trene. (Offline) Så sitter man stille inne på serveren og venter på 7 til. Null stress. Surprisingly enough så vil jeg tro det er litt forskjell på hvordan fly oppfører seg i BF2 og BF3. Er det et ledig fly tar jeg det, så får heller noen tåle å vente den korte tiden det tar meg å bli skutt ned av en fjott med varmesøkende missil av et slag, fordi man ikke engang starter med fucking flares Hør på han som pustet 2 under deg og jo oppførselen og den tekniske delen av flyvingen er ikke overraskende ganske lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå