Jump to content
Sign in to follow this  
Merko

Diskusjon om Battlefield 3

Recommended Posts

Hvordan klarer man og lande helikopteret på en rolig måte?

Selv så glir jeg frem mot der jeg skal. Retter det opp en stund før ikke forover stup, og ikke bakover lent, men vertikalt med bakken. Så bruker jeg W og S til rolig å styre heliet opp eller ned. Må jo bevege deg litt frem eller tilbake hvis du bommer.

Må sees!!!

"But if you dont know how to fly a chopper, or use a jet, DONT get in the pilot seat!"

Kjipt at vi MÅ det da, for å bli bedre.

Om du suger balle, gå i en tom server og tren litt. For oss som vil ha unlocket ting, er det litt verre, umulig å begynne å fly nå som alle har fått unlocket rakketer. Og eg har ikke flare engang -.-

Tar ikke lang tid før du får flares. Men tog server går vel ikke ? Må det ikke være et vist antall før man kan starte ?

Tar ikke lang tid før du får flares. Men tog server går vel ikke ? Må det ikke være et vist antall før man kan starte ?

Er inne på online på Battlefield. Etter ca 5 min med splling, klikker hele skiten, og jeg må bare avslutte den via oppgavebehandling. Skjer alltid. Hva bør jeg gjøre? Er det pc-en min som er gæren eller hva faen er det?

Tip for å fly, både helikopter og jagerfly, kjøp en 360 spake med ledning

Jeg klarer meg fint med mus og tastatur. Elsker Black hawken eller transport med miniguns, utrolig gøy å fly.

Om du suger balle, gå i en tom server og tren litt. For oss som vil ha unlocket ting, er det litt verre, umulig å begynne å fly nå som alle har fått unlocket rakketer. Og eg har ikke flare engang -.-

Er det mulig å gå på en tom server for å trene? Jeg prøvde, men da måtte det være 5 spillere på serveren før jeg fikk begynne. Det kan vel kanskje ha noe med at det var EA/DICE sin server..

Er det mulig å gå på en tom server for å trene? Jeg prøvde, men da måtte det være 5 spillere på serveren før jeg fikk begynne. Det kan vel kanskje ha noe med at det var EA/DICE sin server..

Mener å ha begynt med bare meg på banen en gang i BETA hvertfall

Dypt skuffet over BF3. Har prøvd å spurt en del folk som jobber på dice om hvem jeg kontakter, så bf3 kan bli fjerna fra veteranstatusen - så vell som tilgangen til spillet fjerna.

Dypt skuffet over BF3. Har prøvd å spurt en del folk som jobber på dice om hvem jeg kontakter, så bf3 kan bli fjerna fra veteranstatusen - så vell som tilgangen til spillet fjerna.

Hva er galt med det? Forventa du en jævla gudegave? Tosk.

Edited by Karmany.
  • Like 2

Ja, jeg gjorde faktisk det. Battlefield 3 er ikke bedre enn BF2 på noen som helst måte. Bortsett fra grafikk, men selv grafikken er jo ikke spesielt god.