Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Damn, for ett map CB var! Men haha, var jo lagmatron deluxe på den serveren jeg spillte. Flygende tankser, og jokkende biler all over! Så forbannet at jeg skal jobbe 12 timers skift i helgen vettu :no:

Endret av Mala
Skrevet

Veldig gøy å få prøve Caspian igjen. Lar andre ta seg av flygande ting, så kan eg heller skyte dei ned. Har vore litt lei av Metro, så det var godt med litt variasjon. Gledar meg veldig mykje til full launch.

Skrevet (endret)

Den går ikke videre fra "connecting" på tv2 serverene.. Noen andre som sliter med dette?

Endret av Skroll
Skrevet

I kjent bf stil. Alle står på rullebanen og får du flyet først så skyter dem raketter på flyet, evt parkerer en bil foran flyet så du ikke skal lette.

Skrevet

I kjent bf stil. Alle står på rullebanen og får du flyet først så skyter dem raketter på flyet, evt parkerer en bil foran flyet så du ikke skal lette.

Minner meg om den velkjente norske janteloven :p

• Liker 2
Skrevet

Var helt umulig å spille på serveren jeg var inne på, men fikk da sett litt.. Utrolig bra map og tøft med kjøretøy og alt det der. Gleder meg til release og ting begynner å komme på stell! Ser unektelig bra ut, nydelig både visuelt og lydmessig. Jeg kommer til å nyte dette spillet i noen timer ja!

Skrevet

Irriterende:(. Når spillet kommer blir det kaos i starten på disse banene da halve laget vil fly:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...