Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en dritt Beta. Jeg blir disconnecta 2-3 ganger per game, umulig å lvle opp noe som helst. Virker også som meg er den eneste det skjer med...

 

Skjer også for meg, disconnect hver 15 minutt

 

Høres litt ut som et problem jeg hadde før jeg skifta leverandør av internett i BFBC2, ble disconnecta etter en time eller to med gaming, og måtte connecte på nytt.

 

Har dere begge NTG? det kan være trøbbel med spillet og den routern dere bruker som gjør det. vært å sjekke om dere har samme leverandør og router i hvertfall. prøv også å disable QOS i routern, da dette messer med BFBC2 i blant for enkelte.

Lenke til kommentar

Da har dere ikke skjønt hva Beta er. Og de driter Da ikke i feedback. Slutt å drit deg selv ut :p

 

Vel både ja og nei :) Jeg er enig i at man skal rapportere bugs. Men ganske mange av trådene på forumet til betaen er rein og skjer sutring og usmakelig språkbruk fra folk som ikke skjønner at en beta er ventet å ha bugs...

 

Og samtidig er det slik at den beta'en vi nå tester i hovedsak er en veldig gammel build og hovedformålet med denne betaen var å load-teste server backend og dedicated server systemet, så mye av det vi opplever er nok allerede fikset.

 

Backend og ded. systmemet er visstnok skrevet på nytt for alle platformer fra bunnen opp (mest sansynlig for å unngå at hele systemet kneler ved for mange som connecter til master server på en gang, og stats servere som ikke klarer å holde opp med demand, som man var tidvis plaget med i BC2)

 

Edit: er usikker om det var dette du siktet til eller ikke, da du ikke siterte og oppgav hvem du svarte til. Mulig jeg bare svarer svada her... jaja lar det stå lel. :p

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Siden ikke alle har dette problemet er det ikke betaens feil at vi disconnecter. Men på grunn av ruter, isp, instillinger i betaen osv..

 

Og jeg kjører nesten alt på ultra med 5850 med ca 50FPS, fant ikke QOS instillingene.

 

Har en beWAN ruter, men er ikke hos NGT.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Siden ikke alle har dette problemet er det ikke betaens feil at vi disconnecter. Men på grunn av ruter, isp, instillinger i betaen osv..

 

Og jeg kjører nesten alt på ultra med 5850 med ca 50FPS, fant ikke QOS instillingene.

 

Har en beWAN ruter, men er ikke hos NGT.

Selvom det er feil i betaen betyr det ikke at absolutt alle opplever det samme. Det er utrolig mye forskjellig hardware som tester betaen. Noen får problemer, andre får mindre problemer. Om du blir disconnected fra BF3 Betaen ofte, men ikke i andre onlinespill, så sier det seg nesten selv at det er noe i betaen som er galen :ph34r:

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å unlocke noen bedre sikter? Har spilt en del runder med Engineer, men har ikke unlocka noe utstyr eller våpen...

Det går på antall kills. Etter XX kills, låser du opp nytt utstyr til våpnet. Når du er på battlelog, så kan du gå på "Stats" oppe i midten ca. så "Weapon & Equipment", Der kan du trykke på et av våpnene, så ser du helt i bunnen hva som kreves om du tar musen over de bildene under :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...